הי אני חדש באתר ואני ממש צריך עזרה:
יש לי חברה שאני אוהב אותה מאוד, היא הדבר הכי חשוב בחיי.
אנחנו מדברים על כל דבר ומשתפים הכול.
אנחנו מתנשקים ונוגעים אחד בשני מזה והיא לפעמים נלחצת מזה.
אבל אמרתי לעצמי להיות חבר מתחשב ולקחת את הזמן
אבל אנחנו כבר די הרבה זמן במצב הזה ואני מתחיל לפחד אולי היא לא רוצה בכלל להיתקדם.
היא אומרת שכן רק שזה לוקח לה זמן. ואני מפחד שהזמן הזה לא יגיע.
איך אני יודע אם היא באמת רוצה או שהיא סתם אומרת כדי שאני לא ירגיש לא נעים? או שיש סיבה אחרת?
אולי זה זמן או אולי אני צריך לעשות משהו כדי שהיא תרצה?
תעזרו לי אנשים אני כבר לא יודע מה לעשות...
בני כמה אתם?
כמה זמן אתם חברים?
א. ברוך הבא
ב. אני עם התגובה שמעלי,
בני כמה אתם?,
וואלה יש מצב שהיא רוצה אותך,
אבל בנושא הזה היא עדיין לא מוכנה,
לנו הבנות הקטע הזה של הבתולין יותר חשוב מאשר לכם,
מה העדה שלה?,
אני אסביר לך גם למה שאלתי ת'שאלה הזאת,
כיוון שיש כאלה עדות שבהם אסור לקיים יחסי מין עד החתונה,
זאת אומרת חירמונים ונשיקות אפשריים...
אבל חדירה אסורה,
כי אז אף אחד/ת לא מתקרב לאותה אחת,
והיא הופכת לכבשה השחורה של המשפחה,
שבגללה כולם מעדיפים להיות כמה שיותר רחוקים מהמשפחה הזאת,
ועם היא לא קשורה לעדות האוסרות על זה,
אז יש מצב שהיא פשוט מאוד מפחדת מהקטע הזה של הפעם הראשונה,
זה טבעי ביותר לפחד,
אתה לא צריך לעשות כלום,
ולתת לה את כל הזמן שבעולם,
עד שהיא בעצמה תחליט מתי הגיע הזמן והיא מוכנה לזה,
וכשהזמן הזה יגיע אתה כבר תבין לבד,
שיהיה בצלחה,
ואל תלחיץ אותה וגם אל תזרז אותה,
שתכח את כל הזמן שבעולם,
כי עם היא תעשה את זה מהר ובלי לחשוב על זה כמה פעמים,
היא תתחרט על הרגע הזה כל החיים!