כלל אלה שהגיבוו וזה אנחנו ניתקנו ת'קשרר לצעריי הרבב
עכשיו אני בוכהה כמו לא יודעת מהה!
יכול להיות שזה הדבר הנכון לעשות
מצטער בשבילך
זה היה הסיפור הזה שהידיד שלך התחיל להיות יבש וכל זה..ושזה לא היה כמו פעם..?
כן נראה לי שזה מה שאת מתכוונת.שכל הזמן היינו רבים והוא אוהב אותי מעל שנה וכאלה?את מתכוונת לזה?ואשכנזי כוסון (חח לא ניתקנו בסוף,הוא משוגע הילד).חחח..
אוהבת אותכם!
מאמי על תנתקו את הקשר רק ביגלל ריבים!!!!!!
אתם צריכים ליפתור את הבעיות שלכם בדרך אחרת לא לנתק קשר זה הפיתרון הכי לא נכון שאפשר לעשות!!!!!!!!!!
ושמחה שהוא רק משוגע ולא באמת ניתקתם חח 😊
חח חמודה..אבל עזבי יש לי חרא חיים!
עכשיו עם הז שאני אוהבת רבנו,הוא כתב לי פתק וזה.
והכל בגלל ה"ידיד הכי טוב שלי" מהשכבה שלי...הוא היה הידיד הכי טוב אבל כנראה שלא!