ליטלוששששששששש יש לך סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הסיפור הכי הכי שווה באתר... 😊😊😊
"היה שיעור לשון... משעשע כרגיל... המורה רעה אבל סבבה... [עזבו אתם לא תבינו]"
אני הבנתי אותך חח 😛
ה~מ~ש~ך..............................
מה נהרס?.
יה אני מזה במתח המשך דחוף דחוף!!!!!!
וואי אמא את כותבת ממש מעלףףףףףףףףףף שימי המשךךךךךך דחוףףףףףףףף!!!!!!!11
אוהבת מלא מלאא..
מה נהרס??
מושלם כמו תמיד
תמשיכייי
וואי המשךךךךךךךךךךךךךך
לאה 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!
זה הסיפור הכי יפהההה שקראתייי בחיים שליי
יואוו הוא כזה מקורי!!
אין לכי תתתחילי לעבוד בתור סופרת!!!
יא מוכשרתת
המשךך
בתאלוששששש
תמשיכי דחוףףףף
למה תמיד מישהו חייב להרוס?! למה!?!?
ואיי מי הרס?!
תמשיכי חח =))
וואו ליטלוששש... איזה כיף לך 1000 תגובות!!
מזל טובב פשושייתת!!!
איזה סיפור מהמם.... ויום אחד לא התחברי ויש מלא המשכים.. סחטיין ..!!
וחיחי יא מעתיקנית... עשית בסוף "רוצים לדעת מה נהרס?...... כל זאת ועוד בפרק הבא של...."חח זה ממני..
אוהבת אותך המווווןןן!!
יש לך סיפור מדהים!! מהמםם!! ואני רצינית.. אני חדשה פה והתמכרתי אליו לגמרי.. אז תכתבי המשך כי שיש לי התמכרות זה לא טובב חחחח 😁 לא סתם.. אבל תמשיכי 😊
יאאלה מאמי המשךך..
מתה עלייךךך את כותבת מדהיםםם היה לי יום משגעע היוםם😊
יאאלה תמשיכי
אוהבת..+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
וואי יש לך סיפור יפה ברמות!
המשךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לאה 😊