מהמםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי
יאאאאאאאאאאאאאאא אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 😕
מהמםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
קרעת אותי עם הקטע של שירז ושל מור חחח יאללה נשמה תשימי המשךךך
אוף.. פרק חלש לדעתי..
אבל למה ניראה לי שזה לא הסוד?.. זה לא נישמע מי יודע מה רציני..
טוב בקיצרר.. יפתיייי תמשיכייי
מתה עלייךךך--> אליה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לא ניראה לי שזה לא הסוד... זה לא נישמע מי יודע מה רציני..
טוב בקיצרר.. יפתיייי תמשיכייי
לאה 😕
חחחחחחחחחחחחח אחלה פרררק
המשךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 😕
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 😕
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשהמשך המשך המשךך
נו המשךךךךךךךךךךךך מעלףףףףףףףףףף 😉
ואייי איזה יפהה..
יאלה המשךך..
גלוש- 😊
QUOTE (כינוי_בשיפוץ @ 06/05/2005) המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשהמשך המשך המשךך
נו המשךךךךךךךךךךךך מעלףףףףףףףףףף 😉
לאה 😕