ההמשך הכככככככככככככככככככככככייי דחוף ב=ע=ו=ל=םםםםםםםםםםםםם
אין על הסיפור שלךךךךךךךך אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אוהבת אלינושששש
דחוף תמשיכיייייייי
זה הסיפור הכי יפה שיש..!!!!!!!!!!!!!
סיפור מושלם!
המשך דחוףףףףףףף
תעשי פעם הבאה המשך יותר ארוך... בבקשה...... תודה =)
המשךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הוא מעצבן אותי כבר!!
חוצפןן
שתישאר עם איתיי
יותר חמוד!!
בתאלוששש
לאאא...
איתי יותר מידי מאמי חמודד כזהה...
שתהיה עם ניר..
חחחח
בא לי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףף ביותררר..!!!!!!!
סתיוו'שששששששששששששששששששששששש
מהמםםםםםםםםםםםםם יוווו זה הסיפורר הכייי מהמםם שקראתיי פהההה תמשיכייי
אוהבת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
ולי בא שתהיה עם איתיי
הניר הזה היא לא רוצה אותו הוא מתחרמן עם הבר הזאת
מפגרר
המשךך
בתאלושששש
הוא אמר .... (???) 😕
שימי המשך !!!
אוהפת ===>
נדיוששששששששש...!! 😊
יפהה יפהה יפההה
המשךך דחוףףף
בובי מדהיםםםםם!!!!!!
המשך!!!