אוף...
אני רוצה המשך....
אני גם ככה מעוצבנת..אוף..
לאה
וףףף אני הפסדתי שלושה פרקים וקראתי רק אחד ומחקו את שלושתם!!! איזה באסההה
יש סיכוי שתכתבי אותם שוב?
לא ניראלי..=[[
זה קשה..מסכנה ליטלוש.=[
אוףף!!
איזה מנהלים מעצבנים! טוב שהם גם הודיעו לנוווו לפני!!
בתאלוששששש
יאאאא..ליטלוש..מסכנונת שלי..נמחקו לך 2 דפים דווקא עכשיו..
טוב..אז מגיע לך שוב מזל טוב..
מזל טוב יפה שלייייייייייייייייי..
תמשיכי לנו..למרות שאני כבר קראתי ת'המשך לפני שמחקו..
גלוש
וואיי ליטלו'שש מסכנהה שליי...מחקו מלךךך את 2 הדפיםם אם התגובות של ה-300 עמודים..!!
אייי כולםםםםםםםםםםםם תגיבווו עכשיוווו ל-300 עמודים..חח מהתחלההההההההה!!!
אזז מאמייי מזללללללללל טובבבבבבבבבבב ושיגיעעע לעודדדד 300...חחחח מאוהבבתתתת בסיפור המושלם שלך!!!
שלא יגמרררר לעולםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!
כי אני ימותתתתתתתתת!!!
וישש לי מזלל חחח קראתי את הפרקק האחרון שרשמת לפני שמחקו..!!!
מוואההההההההההההההה ענקיתתתתתתתת..!!!
סתיוו'ששששששששש 😛 😁 😂
איזה חוצפה מה הם מוחקיםם?!
מותק שוב מזל טוב עם ה-300 עמודים
חח..לא נורא!!!!!!..
אז..:..
המון המון המון מזל-טווווווב..
ל~300 העמודים~..
עד 120!!!!!!!!!..או יותר נכון 1200!!!...😊😊😊..
המשך דחוף!!!!!!!!..
מואההההההההההה...ענקית...
ותמשיכי עם הכישרון המופלא שלך!!
אורוש.. 😊
יאווו הפסדתי 2 המשכים 😢 מחקו אותם 😢
אופפיייייייייייייייייי
QUOTE יאווו הפסדתי 2 המשכים מחקו אותם
אופפיייייייייייייייייי
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
רק שתדעו כן הודיעו על זה....
בדף הראשי של האתר...
אבל זה מה זה מבאס אוף...
המשך....
לאה