[COLOR=blue][B]מדהים!!!!!!!!..
יאא..כל כך יפה..חח איזה חמודים הם!!..
הזוג הכי מושלם!!..
כמה כישרון יש בך!!..יאא..מוכשרת!!..
אוהבת המון המון..ומחכה להמשך!!..
אורוש.. 😊
תמשיכי ת'סיפור דחוף...הוא כזה מושלם....אין פשוט מהמם.... אין עלייךך..
לאב יוו מידןן 😊 [/COLOR]
מושלם...
תמשיכי בדחיפות !!!!
מאמי מה קורה עם ההמשך?!
מ-ח-כ-ה
לאב יו - > לילוש 😊
יואווווו איזה יבוש קיבלנו... בעעעעע 😠
יאאאאאא בננות שלייייייי... אני מצטערת שלא כתבתי היום המשך
פשוט קמתי ב4 וחצי ואחר כך נסעתי.. ולא היה לי זמן.. אז סוריי..
הינה עכשיו אני כותבת לכן המשך... סבלנוווווות...
מואהההההה אוהבתתתת הכי שיש לילושש=]]
יששששששש
מחכה להמשךך
מוואהה
הינה מתוקות שלי ההמשך שמגיע לכן לאחר יבוש קל.. סוריי.. ותודה על התגובות המדהימות שלכן.. מואההה מתה עלייכן... תהנווווווו=]]
אני-חח לא יודעת.. אני הולכת לפתוח..
ניר-מה ככה? התכוון לבגדים..
אני-כן בקטנה.. זו בטח אמא או אבא..
ניר-אהה אוקיי.. ניגשתי לדלת פתחתי וזה היה........
נער.. בערך בגיל שלי.. שחום.. עם קוצים וזוג משקפיים..
אני-כן?
הנער-אממ סליחה.. והביט בי בוחן כל סנטימטר.. את יודעת במיקרה מתי מסדרים פה ת'חדרים?
אני-אממ אין לי מושג.. לדעתי בערך עכשיו.. תשים ת'שלט הזה וסדרו לך..
הנער-אהה אוקיי.. תודה.. חייכך מעט.. וסליחה על ההפרעה..
אני-חח זה בסדר.. בבקשה... בייי
הנער-בייי.. הסמיק מעט והלך.. וסגרתי את הדלת... וקפצתי על המיטה..
ניר-מיזה היה?
אני-אממ איזה נער אחד. שאל משהו..
ניר-וככה פתחת לו ת'דלת?
אני-פחח בכלל לא שמתי לב.. בקטנה..
ניר-מה בקטנה? תלכי ערומה וזהו.. הוא חתיך?
אני-אממ הוא בסדר.. טוב מזה פה? שידור חוקר? צא מזה.. תחשוב שאני עם בגד ים..
ניר-חחח טוב טוב סליחה.. אני פשוט מפחד שיגנבו לי אותך..
אני-לא אין מצבבבב... וישבתי לו על הגב ועשיתי לו מסג'..
ניר-וואי איזה כישרון.. טיפה הצידה..
אני-לאיזה צד?
ניר-שמאל..
אני-חיחי אוקיי.. והמשכתי לעסות לו ת'גב...
ניר-מה השעה?
אני-אממ עוד מעט 10..
ניר-וואלה.. תביאי ת'פלא שניה..
אני-טוב... והבאתי לו ת'פלא שהיה על השידה.. קח מאמי..
ניר-תנקס בובי.. המשכתי במסג' וניר חייג לו מספר..
ניר-שלום גבר מה קורה?
............................
ניר-חחחח כן אנחנו חוזרים מחרתיים בצהריים..
............................
ניר-חחח כן כן.. עושה חיים..
...........................
ניר-עכשיו אני במלון.. לא יצאנו היום..
..........................
ניר-סתם.. לא היה לנו כוח..
..........................
ניר-חח השמנה עושה לי מסג'.. ונתתי לו צביטה קטנה.. אייי יא רעה..
אני-פחח שמור על הפה שלך..
ניר-חח סליחה... היא מענה אותי פה..
..........................
ניר-חחח היית מת.. אני חולה עלייה.. מה שלום שירזוש? וכך ניחשתי שהוא מדבר עם מור.
..............................
ניר-חחחחחח היא קרועה.. אבל היא מאמי... תשמור עליה.. איך המצב בנייכם באמת?
.................................................
ניר-וואלה... נחמדי מדי.. תפנק ת'מופרעת..
אני-מסור לו ד"ש ונשיקות..
ניר-יש לך ד"ש..
.....................
אני-ונשיקות..
ניר-הלו נשיקות את לא מחלקת לאף אחד..
אני-סתום... וחטפתי לו ת'פלא.. ממצב מורוש?
מור-חחח הכל טוב מאמי מה איתך?
אני-חחחח הכל מעולהההה... מה חדש?
מור-סתםםם.. אין משעמם פה תחת בלעדייכם..
אני-חחח מתוק.. אל תדאג שנחזור נבלה כל הזמן..
מור-חח אני בטוח.. איתך לא משעמם..
אני-חיחי מה עם שירז?
מור-היא בסדר.. הרגע היא הלכה הביתה.. באסה..
אני-חחח אז לך לישון אצלה..
מור-לא יכול... יש היום לסבתא יומולדת.. אז כולם פה.. בעע..
אני-חחח מסכן שלי...
ניר-הלו אני שלך..
אני-סתום קנאי.. הוא הגיס המהמם שלי..
ניר-חחח שיהיה.. והסתובב וישבתי לו על הבטן...
מור-וואי את לא יודעת כמה ילדים קטנים יש כאן.. כולם בוכים צועקים.. בעעע אני מת לברוח..
אני-נו אז תברח..
מור-לא איזה... אמא תהרוג אותי..
אני-חחח באסה לך.. אז תסתגר בחדר...
מור-אפילו זה לא עוזר..
אני-אז המצב קשה...
מור-מאודדדדדד... וכאילו בכה..
אני-חחח יא קרוע..
מור-מרוב שמפחיד כאן שירז נטשה אותי...
אני-חחחח אז אני מבינה עד כמה אתה מסכן..
מור-דייייי... אני מת פהההה.. צעק..
הדר-סתום.. שמעתי אותה צועקת לו..
אני-חחחחחחחח אפילו לצעוק אסור לך... מסור ד"ש..
מור-חחח יגיע...
ניר-טוב אפשר לדבר עם חבר שלי?
אני-הוא לא חבר שלך.. הוא סתם מנצל אותך כדי להיות איתי..
מור-חחחח איזו מגעילה..
אני-חח זה מאהבה..
ניר-דייייי תביאי אותו..
אני-לא רוצה.. תתאפק..
מור-הלו הלו לא לריב עליי..
אני-חחחח שחצן.. מה עשיתם השבוע? וניר התחיל לנשק לי ת'בטן.. חחח דיי ניר.. והוא לא הפסיק...
מור-אממ סתם.. היינו בסרט.. יצאנו לים... חגגנו שלושה חודשים במסעדה.. היה סבבה לאללה.. ואני רק נקרעת מצחוק..
אני-חחחחח וואלה איזה חמודים אתם.. חחחחחחח ניר תפסיקקקק..
מור-מה הוא עושה לך?
אני-אתה לא רוצה לדעת... נירררררררררר.... יא מגעיל.. אמרתי שהרגשתי ת'לשון שלו..
מור-חח טוב זה הסימן שלי לנתק כניראה.. בהיייייי נשיקותתת מתגעגע בטרוף..
אני-חחחחח גם אני מאמי... נדבר כבר... צ'אווווווווו וניתקתי וניר חטף לי ת'פלא מהיד וזרק אותו..
ניר-ככה את מתנהגת אלי?. יא רעהההההה.
אני-אני רעה? אני מדברת עם גיסי המושלם..
ניר-פחחח מושלם..
אני-חחח יא קנאיייי.. אבל אני עדיין אוהבת אותך..
ניר-חחח ואני אותךךךךך... והוא השכיב אותי ונישכב מעליי... רק תפסיקי לקרוא לו מאמי..
אני-חחח טוב.. אני אפסיק לקרוא למורוש המאמי מאמי..
ניר-טוב סבבה..
אני-מאמייייייייייייייי... דיי לכעוס... ונתתי לו נשיקה קטנה על הפה..
ניר-את יודעת שיש לך בטן טעימה?
אני-פחחח זה הפיצה שבפנים...
ניר-חחחח כן הא.. טעימונת שלי... ונישק אותי נשיקה ארוכה בפה... שנמשכה לנשיקת צרפתית טעימה במיוחד.. בטעם פיצההההההה.... חח וככה התנשקנו לנו בכייף.. ואחרי מספר דקות התנתקנו..
אני-התעייפתי..
ניר-ממה?
אני-מהנשיקות.. כואב לי בלסת..
ניר-תרוציייים... ודיגדג אותי..
אני-דיי אני שונאתתתתתתת..
ניר-חח טוב אז דיי.. והתחבקנו לנו במיטה.. מה נעשה?
אני-לא יודעת.. רוצה לראות טלויזיה?
ניר-לאא אין כלום ביום שישי בטלויזיה..
אני-נכון..=/ אז מה נעשה?
ניר-לא יודע.. רוצה לשבת במרפסת? נשתה בירות...
אני-מאיפה בדיוק?
ניר-מהמקרר.. דהההה..
אני-חחח דהה .. סנוב.. סבבה.. אבל אני לא שותה בירה לבנה.. יש בזה אלכוהול..
ניר-אויששש סתמי..
אני-טוב.. וסתמתי.. חיחי יצאנו החוצה למרפסת.. ניר הוציא שני בקבוקי בירה לבנה של קורונה והתיישבנו..
הרוח החמה ליטפה את גופיינו.. והנוף של הים עם קול ניפוץ הגלים השתקף מהמרפסת.. והייתה שתיקה.. ניר לגם לו מהבירה.. ואני רק בהיתי ביופי הים הכהה..
ניר-טוב מה השקט?
אני-אמרת לי לסתום אז סתמתי..
ניר-חחח מטורפת..
אני-עליך.. והוא הדביר לי נשיקה.. ומהר התנתקתי.. בעע יא מגעיל.. יש לך ת'טעם של הבירה..
ניר-זהו יותר אני לא מנשק אותך.. חצופה..
אני-חח לא צריך.. גם ככה התעייפתי..
ניר-דייייי..=[
אני-איי מתוק שלי..
ניר-טוב את שותה או לא?
אני-לא יודעת..
ניר-קחי.. תנסי.. ופתח לי ת'בקבוק.. והביא לי אותו..
אני-בעע על החיים ועל המוות... ולגמתי לגימה קטנה... איכססססססססס איזה דוחה זהההה... וכל הפרצוף שלי התעוות.. מזהההה?
ניר-חחחח תתרגלי..
אני-בעעע ושוב לגמתי לגימה קטנה.. אבל הפעם היה פחות נורא.. וככה עוד לגימה ועוד לגימה ועוד לגימה..
ניר-וואלה התלהבת..
אני-חחח כבר התרגלתי אז אם אני אפסיק אין מצב שאני ממשיכה..
ניר-אז תפסיקי.. אני לא יודע איך זה ישפיע עלייך..
אני-אוישש בקטנה.. זו רק בירה..
ניר-חח טוב מאמי... איך שאת רוצה... וככה לגמנו מהבירה.. ושוב היה שקט..
אני-ניר? אמרתי פתאום..
ניר-כן מאמוש..
אני-פעם יצא לך לעשן?
ניר-חחח כן.. עישנתי בכיתה ח' עד ט'..
אני-וזהו? הפסקת?
ניר-כן.. זה סתם היה בשביל הפוזה.. עד שאמא תפסה אותי..
אני-חחח מסכן..
ניר-חח בקטנה סתם כמה צעקות.. מזל שאבא הייה בנסיעת עסקים.. אחרת הייתי חוטף רציני..
אני-חחח אז מה ככה מאז הפסקת?
ניר-כן.. זה מגעיל ומסריח.. ובנות לא היו מתות על הטעם של זה..
אני-וואלה..
ניר-כן וואלה.. את עישנת פעם?
אני-לאאאא.. איכס רק הריח מביא לי בחילה..
ניר-חח מתוקה.. כל החברים שלי מעשנים חוץ ממור ואביב כאילו בעצם כל החבר'ה שאת מכירה..
אני-כן.. שמתי לב.. אבל לשתות אתם שותים פווווווול..
ניר-חחחח כן.. אנחנו מגזימים עם זה.. טוב רוצה לנסות?
אני-מה לנסות? סיגריות? שאלתי מופתעת..
ניר-......................................................................................................
טוב בננות שלי אם יהיו לפחות 10 תגובות עכשיו המשך הפיצוי יגיע מהר.. אז תגיבווווווווווווו מואהההההה..
אוהבתתתתתת הכי בעולםםםםםםםםםם.. לילושששששש=]]]
לאא שלא יסבךך אותה עכשיו..
מה סגריות מה הוא נדפק??
שימי המשךך דחוףף!!
מ-ו-ש-ל-ם!
לאאאאאאאאאאאאאאא
אל תנסייייייייייייייייייייייייייי
((טחח נכנסתי חזק לסיפורררררררררר))
תמשיכי מאמי
מוואהה ענקיתתת
פרק מושלם...
ושלא תעשן.. אני לא מסכימה. חחח סתם
אבל זה רק ידפוק לה את המוח....
וקראי את הסיפור שלי משפחה=> זה הכל בחיים
לאב יוו מידןן 😊