הכי מושלם שיש!!!
המשךךךךךךךךךך
QUOTE (פשוט_קארין @ 20/04/2005) הכי מושלם שיש!!!
המשךךךךךךךךךך
😛
עמדה..?
זה פשוט מושלם!!!
תמשיכייי דחוףףף
מהמםםםםם כמו תמידדדדד חיחיחי
שימי המשךךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛
המשך כפרהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
מואה ענקיתתת 😉
המשךךך!!!!!
דחוףףףףףףףף תתעוררי ותשימי המשך!!!!!!!!!!!!!
סיפור שולטט 😊
אני מסכימה עם זאת שמעלי!!!!
סיפורר מושלם!!!!!!!!!!!
אבל מה עם איתיושש?!?!
לא יפההה..
😊
QUOTE (NETA900 @ 20/04/2005) אני מסכימה עם זאת שמעלי!!!!
חחחח את מסכימה איתי תמיד כפרה אלייך קראת את הסיפור שלי ??
תקשיבו אם כן אז יש לי הודעה חשובה שם..
עכשיו קראתי את הכוללללללל מההתחלה! סיפור מ-ה-מ-ם!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..=)
עמדה.?
אמא זה כ"כ יפה המשךךךך
מי עמדה ???? 😯
תמשיכי מהר !!! 😁
נדיושש ....... !
יאאאאא איזה מתוקוווווווות!!!!
תודה תודה תודה...
חולה עלייכןןן מואההההה
המשך עוד מעט אני יכתוב... מבטיחה..
מואההה..ל.ב