וואי מהמםםםםםםםם
שימי המשךךךךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
ואי מאמי מושלםםםם..!!
המשך דחוווףףף!!
אוהבת המונים שלי!
אוופפססס... אין לי מושג למה זה נשלח 5000 פעם!
הדלת ניפתחה כל כל התרגשתי,רעדתי, התרגשתי שניכנסתי לכיתה וראיתי את התלמידים הבחנתי ב....
בחיוכים שלהם... כל כך הייתי מאושרת שסוף כל סוף בקבלים אותי בחיוכים כאלה...
רות הציגה אותי בפני התלמידים
רות-בוקר טוב לתמידים תכירו את פאר-לי היא תבלה איתכם את השנה
גלית (המחנכת)-נעים מאוד פאר-לי ברוכה הבאה, מקווה שתהני ללמוד איתנו יש פה תלמידים מקסימים
אני-תודה רבה, אני בטוחה שיהיה לי כייף
גלית-טוב מכיוון שדפנה וקרן ישנות איתך בחדר אז אני יושיב אותך בנתיים ליד דפנה
אני-טוב , אבל מי זאת?
דפנה-אני!!! וחייכה
הלכתי לשבת ליידה והיא מאוד שמחה לראות אותי, היא שאלה אותי הרבה שאלות ות'אמת חיבבתי אותה
וגם דיי השתדלתי לזרום. כן זה הדבר הראשון שאני רוצה להשתנות בו, להיות נחמדה יותר לכולם.
היה צילצול-הפסקה. כולם התאספו סביב השולחן שלי ושל דפנה, דפנה הכירה לי את כל התלמידים
והם נורא נחמדים יש את קרן,מורן,שירן,חלי והבנים דור,טל,שחר,נדב,איתי היו ממש נחמדים גם דיי שווים חחחח
ואז דפנה הבינה שקצת נילחצתי מכל השאלות שהם הציפו בי ואמרה להם להתפזר, יש לה כושר מנהיגות
בטח הילדה הכי פופולרית(גם יפה מאוד,כולם מהממות שם),חחח ואז יצאנו החוצה היא ושאר הבנות הכירו לי כל פינה ופינה בחצר ובבניין
הן הכירו לי גם כמה ידידים מהכיתות הגבוהות, ות'אמת יש שם ילדים כאלה יפים.
תאמינו לי שמגיעים לשם מבינים כמה יופי יש בעולם...
אני,דפנה,קרן,מורן,שירן וחלי הסתדרנו ממש מעולה הרגשתי כאילו אני מכירה אותן שניייים
אז ישבנו על הספסל שיש ליד המיגרש-שם הבנים מהכיתה שלנו שיחקו כדורגל
הבנות כמובן ריכלו והסבירו לי מי הרעה ומי הטובה, ומי הם הזוגות, ומי הסנוב/ית של השיכבה, בקיצור הכלללל
הן גלשו לשיחה על איזה ילד חתיך לא התעניינתי כל כך, ואז הרגשתי כאילו מישהו מסתכל עלי
חיפשתי בעייני מי מביט בי ואז ראיתי את איתי עומד באמצע המיגרש ומיסתכל עלי והעיינים שלנו ניפגשו והוא ישר הסמיק והוריד את ראשו וחזר לשחק... חחחח צחקתי לעצמי.
דפנה-חחחח תראו אותה איך היא צוחקת 'ניראת מאושרת,מעניין למה היא הגיעה לפה'
אני-חחח סתם פשוט ראיתי את איתי מסתכל עליי, מוזר לא?!
חלי- דווקא לא, שניכנסת לכיתה ראיתי שהוא מסתכל עליך בצורה מוזרה, בטח דלוק עליך
אני-וואלה, חחח הוא דווקא ניראה מזה חמוד (וחתיך) הסמקתי
קרן-אווווו... לא יודעת מה איתכן בנות אבל לדעתי בקרוב יהיה לנו זוג חדש
אני-חחחח עזבי אותך שטויות, יש לי מספיק צרות בחיים אני לא צריכה עכשיו אהבה
ואז ניזכרתי בהכל והדמעות עמדו בעייני...
שירן- לחשה לדפנה "תגידי מה יש לה? היא לא ניראת לי בסדר, היא חיוורת"
דפנה- פאר לי קרה משהו?
אני- לא סתם עזבו יעבור
דפנה-בטוחה?
אני- כן כן זה בסדר
למזלי היה צלצול וכולם "רצו" לכיתות ואני חיפשתי את השירותים אבל לא הראו לי איפה הם.
בנתיים כל הבנות ניכנסו לכיתה והייתי לבד חיפשתי את השירותים... הלכתי לכיוון המדרגות,
ופתאום..... ראיתי אותו....
תגיבו!!!!! המשך מחר או יותר מאוחר, בייייי מואההההההה
מ=ד=ה=י=םםםםםםם
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
סיפור ממש יפה..תמשיכי מאמי
קראתי עכשיו הכול מאמי סיפור פשוט מהמםםםםם
תמשיכייי
אוהבת המונים!!!
😍
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףף
נו אני במתח לא פייררררררר
אני שמחה שאתן אוהבות את הסיפור אבל לא מגיבים מספיק😢
הלכתי לכיוון המדרגות,
ופתאום..... ראיתי אותו....
את איתי עם העיינים שלנו ניפגשו אבל מהר ברחתי מהמבט שלו, 'יווו איזה חתיך.. ועוד יותר שהוא אחרי מישחק' חשבתי לעצמי
הוא עוד לא ניכנס לכיתה היא הלך לשתות בבירזיה ואני עדיין חיפשתי את השירותים
'אויייי איזה מעצבן'
איתי-את מחפשת משהו?
אני-אממ כן חחח את השירותים
איתי-אההה בואי אני יראה לך.. וחייך מעט
ירדנו קומה והוא הוביל אותי לשירותים
אני-חחחח תודה שנה אני מחפשת את השירותים
איתי-זה בסדר
הייתי בשירותים העפתי מבט במראה ויצאתי מהר החוצה כי אני באיחור רציני לשיעור
בדיוק שבאתי לצאת ניתקעתי באיתי
אני-יאא איך הבהלת אותי לא ידעתי שאתה עדיין פה
איתי-חחחח מצטער פשוט רציתי לחכות לך שניכנס ביחד לכיתה
אני-חחחח תודה והסמקתי מעט
ניכנסנו לכיתה וגלית שאלה איפה היינו
איתי-גלית, פאר-לי לא חיפשה שעה את השירותים אז הראתי לה
גלית-טוב נחמד מצידך וחייכה.. פאר לי אני רואה שאת מסתדרת יפה מאוד עם הבנים וצחקה
אני-חחחחח כניראה שכן וכולם צחקו ואיתי הסמיק
גלית היא מורה נחמדה מאוד היא צעירה היא מבינה את הראש של התלמידים, זה הרושם הראשוני שלה...
במהלך השיעור אני ודפנה התכתבנו
דפנה-מה היה עם איתי?
אני-סתם חיפשתי את השירותים והוא עזר לי למצוא אותם.
דפנה-אההה ברור
אני-חחח איזה רעה אני רצינית רק חיפשתי את השירותים 'חחחח טוב אולי לא...' חשבתי לעצמי
דפנה-חחח טוב מאמינה לך אחרי הלימודים ניפגש בחדר סבבה?
אני-חחח אין לי לאן ללכת חוץ מהחדר
דפנה-אז זהו שיש אבל על זה אני יספר לך לחדר
אני-טוב אין בעיה
היה צילצול כולם הלכו לחדרים שלהם ואני הלכתי לחדר שלי
דפנה וקרן כבר היו שם
אני-היי
קרן-נו איך עבר היום הראשון בפנימייה?
אני-חחח בסדר אני אוהבתי דווקא כייף פה
קרן-אחלה והכייף רק מתחיל
אני- אווווווו
אני דפנה וקרן צחקנו
אני-טוב דפנה אמרת שאת רוצה לספר ל ימה אפשר לעשות אחרי הלימודים
דפנה-כן מאמי תקשיבי, אחרי הלימודים הולכים לחדר אוכל את יכולה ללכת בשעה 1/1וחצי/2 וחצי
אני-אההה אוקיי
דפנה-כמו שאת רואה אנחנו הולכות לחדר אוכל ב1 וחצי
אני-למה דווקא 1 וחצי?
דפנה-כי כל הבנים השווים אוכלים בשעה הזאת, וגם איתי חחחח היא וקרן צחקו
אני-מה הקשר איתי? מי שאל עליו בכלל? ניסיתי להתחמק
קרן-מה את משחקת אותה? רואים עליך שאת רוצה אותו, כל פעם שהשם שלו צץ את מסמיקה
אני-דיייי איזה מגעילות והסמקתי והן צחקו עלי
קרן-טוב כוסיות עוד מעט 1 וחצי בואו נרד למטה בנתיים
ירדנו למטה לכניסה (יש בכניסה ספסלים כאלה ושולחנות מין פינת ישיבה כזאת)
והיו שם הרבה ילדים,ובנייהם גם איתי אבל הוא היה עם חברים שלו.
דפנה וקרן הלכו להגיד שלום לידידים שלהם ותאמינו לי יש להם הרבה!!!!
והלכתי להגיד שלום למי שהן כבר הספיקו להכיר לי...
טוב החדר אוכל ניפתח דפנה קרן חיפשו לנו מקום לשבת והמקום היחד שהיה פנוי לשלושתינו
היה בשולחן של......
מתוקות תגיבו!!!! מואהההה
אם יהיו הרבה תגובות יהיה המשך בקרוב... מאוד