QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 22/06/2005) QUOTE (תמוש המאמוש @ 22/06/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 22/06/2005) QUOTE (תמוש המאמוש @ 22/06/2005) מסכנונההההה טוף גם היא בגדה בו בטח גם הוא הרגיש ככה
והמשךךךך
אבל לא מול העיניים שלו!!
והיא לפחות לא הסתירה את זה ממנו!!
והוא מניאק בן מניאקק
בתאלושש 😊
נכוןן אין מה לעשותתת בנים הם עם ח=ר=א לא כולם רובםם
לא כולם..=]]
בתאלוששש 😊
חחח מצחיקות אתן
יוווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאווווו
איזה מסכנהההההההההההההההההההההההה
ולפני שהם נסעו עוד הוא אמר לה שהוא אוהב אותה ולא יעזוב אתה!
איזה מן בנאדם יתנהג ככה! איזה בהמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בעע יאלה שתהיה עם ניר החתיך הזה הוא ממש חמוד!
בתאלוששש רשמתי לא כולם רובם!!
שיואווו איזה מדהיםםם
שימי המשך דחוףףף
חופי דחופי..חחייחיח
יאלה המשךך
-לינורוש-
ליטלוששששש... מאמי שליייייייי...
אין סיפור פשוט מושלםםםם.. מדהיםםםם...
איזה כייף לי שאני יודעת מה יהיה הסוףףףף... חיחייחיחיחיחי נענע בננה
אנשיםםםםם אתם לא יודעים איזה המשך מחכה לכם.. איי איי איי.... אתם תתעלפו...
אז אל תפרשו... אל תהיו רעיםםםם...
יאללה לילוש בובה שלי.. תמשיכייייייייייייייייייייי...
מואה... שלולית...=] 😊
QUOTE (תמוש המאמוש @ 22/06/2005) חחח למה מצחיקות lovlee
חיחיח סתם
יואוווווווווו כמה עצוב...
המשךךךךךךךךךךך
לילושששששש זאת מיקה חח....
סיפור מושיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חיחי 😊
ושלולה גם אני יודעת את הסוף והסיפור הולך להיות כזה מושלםםם.........
יאללה ה=מ=ש=ך חח...
אוהבת המוןןןןןןןןןן 😍 😍
גמאני רוצה לדעעעעעעעעעעעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאאא עכשיו קראתי אחרי איזה 5 פרקים
שלא קראתי.. כמובן שהסיפור מושלם :]]
ועכשיו התחיל גם להיותת מעניןןן...
האיתי המניאק הזההההההה!!!!!!!!
יאללה שתהייה כבר עם נירושש =]]
שימיי המשךך דחוףף מתה עלייךך>>שירושש
נו זה לא פייייר שאתן יודעות ואני לא..
אני גם צ'ההההה לדעתתתת גרגררגרגרר
תספרו לי גםםםם
ומאמוש מחכה להמשךךך 😊
תגידי המאמי (ניר!!!) הוא עדיין אוהב אותה??
ארר איזה מעצבן איתי
מעצבן אותי
יאךללה אני במתח לא נורמלי חח