כמו בחלוםםםםםם..
חחחח
תמשיכיי מאמיייי ליגהה של המשךךך..!!!!!!!!!
סתיוו'שששש 😊
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזההה רעים הם..
כל הזמן הם עושים את זה לאיתי - מסכןןן 😢
אני דורשתתתת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחחחחחחחחחחחח
יאללה המשךך נוווו!!
מהמםםםםםםםםםם
תמשיכיייייייייייייי
אוף איתההההההההההההה 😠
שתפסיק כבר להתנשק עם נירררררררר 😠
מסכן איתיו'שששש
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
הפאר לי הזאת רוקודת בשתי חתונות במכה=\
מווווווווווואה! תמשיכי!!
מהמם...
איי איזה כישרוןן..
להוציא ספר את צריכה..
תמשיכי
אוהבת,
גלוש=]
בדיוק כמו החלום1!!!!
המשךךך נשמההה 😊 😊 😊
בדיוק מה שהוא אמר בחלוםםםםםםםםם או ההפך?!?! יאווווווווו
חחחחחחחחחחחח אני אוהבת להרוס😛
חחחחחחחחחחח המשך מאמושששששששששש
יהה איזה מושלםם זה!!
מעניין מה הוא יגיד...
אנחנו עדיין מחכים להמשך שלך!!!
QUOTE (M666 @ 10/06/2005) אנחנו עדיין מחכים להמשך שלך!!!
😠