הבטחתי המשך ארוך.. אז אני משתדלת... חיחי יאללה תהנו לכם.. מואה....=]]
תפסנו מונית ואחרי 20 דקות הגענו למועדון... היו פווול ילדים... 'הולך להיות כייף..'חשבתי..
ירדנו מהמונית מאושרים מתמיד... נכנסנו לתור ואז קרה משהו ששינה לי את כל ההרגשה לגבי הערב שאמור להיות מושלם........
היא התקרבה אליינו... כל כך מגעילה... כל כך זולה... כל כך ורודה... כל כך המונית... פשוט גועל... בעע..
קלטתי אותה מרחוק מתקרב בשיא הביטחון... ידעתי שהיא מתחננת משהו.. אבל לא ידעתי מה.. העדפתי להתרחק משם.. אז סחבתי את איתי שלא כל כך הבין מה אני רוצה.. והגענו לתחילת התור.. אבל עדיין ראיתי אותה... וזהו זה קרה...
היא הייתה ליידו... נגע לו בכתף.. הוא הסתובב אליה.. והיא סחפה אותו לצרפתית ארוכה... ומגעילה...
אני הייתי בשוק... כמו כולםםםם.. ואז אחרי חצי דקה הם התנתקו..
השרמוטה-היי שווה שלי... כמה התגעגעתי אליך.. התעלקה עליו.. והוא מחייך חצי חיוך ולא אומר כלום..
השרמוטה-נו מה? אתה לא מתכוון לדבר?! תציג אותי בפי החבר'ה שלך... אמרה בשיא ההתלהבות... נו ניר....
ניר-אממ כן כן.. אני פשוט לא מבין מה את עושה פה..[והתסכל עליי במבט כאילו מתנצל... כאילו הוא חייב לי משהו]
השרמוטה-אממ סתם פה עם חברות וידידים... אני רואה שגם אתה..
ניר-כן... 😉
השרמוטה-טוב אני רואה שהתיבשת... אז נעים מאוד אני שירן...
ניר-חחח תכירו זאת שירן... שירן אלה מור,שירז,נדב,דפנה,רן וקרן... ויש עוד שניים שלא פה..
שירן-אהה הבנתי...אז נעים מאוד... אתה לבד פה? [יעני בלי בת זוג]
ניר-אממ כן...
שירן-כניראה שזה הולך להשתנות... יאללה נכנסים?
ניר-אממ כן...[ענה בשם כולם... ואנחנו בשוק של החיים... מה היא תקעת איתנו? בעע פדיחות...חיחי]
ונכנסנו למועדון... המוזיקה הקפיצה את כולם... וישר התחלנו לרקוד..
ואני ואיתי התחלנו לרקוד... הוא נורא נהנה... ואני.. אני הייתי מותרדת... כאילו וואט? ניר? ניר יצא עם מישהי כזאת? כאילו לאיזו רמה עוד אפשר לרדת? ציפיתי שיהיה לו טעם יותר אכותי... אני מאוכזבת ברמותתת..
איתי-פאר לייי..[צעק לי באוזן]
אני-מה?!
איתי-מה יש מאמי?
אני-סתם..
איתי-לא לא לא.. מאמי נו דיי אל תהיי בדיכאונות... תהני קצתתתת...
אני-חחח מי אמר שאני לא נהנת..
איתי-אף אחד.. אבל ככה זה ניראה..
אני-אל תדאג מאמי... הכל כשורה.. חיחי =]]
איתי-יופי.. אז יאללה לשנות מצב רוח ותתחילי להוזיז ת'תחת המהמם שלך.. ותראי להם מי את..
אני-חחחח טוב.. מה שתגיד..
ובאמת העיניינים החלו להתחמם.. התחלתי להשתחרר... לשכוח מניר ומהזונה שלו... ופשוט לרקוד.. להשתגע.. להנות..
אני ואיתי רקדנו צמוד.. בטרוווף... אני כל כך אוהבת לרקוד איתו.. אייי... הוא תן לי הרגשה שרק אני והוא בעולם.. אפילו עם כל הרעש וההמולה שמסביב..
כל כך נמשכתי אליו באותו לילה.. הוא היה כל כך חתיך.. כמו תמיד.. אבל עדין היה משהו מיוחד.. שהטריף אותי.. שגרם להורמונים שלי להשתולל...=]
התנשקנו.. איי נשיקה רטובה... חושנית.. פראית... התנשקנו מספר דקות שיראו כמו נצח...
ואז הרגשתי מוזר... הרגשתי כאב בבטן כאילו מישהו מסתכל עליי... אז התנתקתי מאיתי.. שלא הבין בדיוק מה הסיבה.. ואני.. אני מחפשת את העיינים שועצות בי מבט... מבט כואב..
הסתובבתי וחיפשתי בין כל האשים שהיו שם... ואז בחושך.. לייד מקומות הישיבה.. ראיתי את אותו המבט הכואב..
המבט של ניר... הסתכלתי עליו והרגשתי.. הרגשתי כאב בלב... אין לי מושג למה.. אבל פשוט ככה..
הוא עדיין היה עם השירן הזאת.. שניצמדה אליו כל הזמן.. אבל לא התיחסתי אליה.. כי המבט שלו עיניין אותי יותר..
המבט החודר שלו... המבט היפה שלו... שגורם לכל בת ליפול ברשת.. המשכנו להסתכל אחד על השניה..
ואני רק מנסה לקלוט מה המסר... מה הוא רוצה?! רק לפני כמה שעות השלמנו... דיי..
איתי-רוצה לעזור לו? [אמר פתאום.. מחבק אותי מאחורה..]
אני-מה?!
איתי-תיראי.. הוא רוצה להפתר ממנה...
אני-מאיפה אתה יודע?
איתי-רואים עליו... תיראי איך הוא נואש.. איך המתקרצצת אליו והוא לא שם עליה..
אני-אולי בגלל שהוא לא אוהב אותה?!
איתי-נו..זה הקטע..
אני-אבל זה לא אומר שהוא לא רוצה להיות איתה..
איתי-אז מה לדעתך המבט הזה? שרומז משהו..
אני-אממ אולי.. אולי בגלל שהוא מקנא.. בך...
איתי-חשבתי שדיברתם על זה..
אני-נו דיברנו על זה.. אבל ברגשות אי אפשר לשלוט..
איתי-אבל על מבטים כן...
אני-טוב לא יודעת.. מה אתה אומר?
איתי-שלחי לו SMS..
אני-ומה לכתוב?
איתי-'צריך עזרה?' כאילו דהההה...חחח
אני-חחחח חולה עלייך....
הוצאתי את הפלא מהכיס של איתי ושלחתי לניר SMS בדיוק כמו שאיתי אמר...
ראינו את ניר קורא את ההודעה.. ואחרי כמה שניות נשלחה לי הודעה בחזרה..
'כן..דחוףףף..'
אני-חח טוב יאללה מה עושים?
איתי-אממ תני לחשוב... אחרי כמה שניות..
אני-נוווו..
איתי-יש לי.. לכי אליו.. תשחקי אותה חברה שלו.. ותחטפי אותו...
אני-אבל היא ראתה אותי מחבקת אותך בכניסה..
איתי-אויש אז אנחנו ידידים..
אני-ואיך היא אמורה להאמין לזה?
איתי-לא יודע.. אנחנו לא חייבים לה דין וחשבון... יאללה פריסס רוצייי..
אני-חחח טוב גאון שלי... צ'אוווווו.. נתתי לו נשיקה ורצתי לניר...
אני-נירוש בעלי המושלם.. לאן נעלמת לי? נדחפתי בנייהם וסימנתי לו לשטף פעולה..
ניר-חחח מאמי... סתם פגשתי ידידה..
אני-אה...
שירן-אממ מה יש בנייכם?
אני-אני חברה שלו...ודפקתי חיוך..=]
שירן-וואלה?!
אני-כן כן...
שירן-ניר זה נכון?
ניר-אממ כן... אנחנו חברים... וחיבק אותי אליו..
שירן-חחח אתה צוחק עליי... אתה.. היא.. חברים...
ניר-למה לא?
שירן-כי זה לא הטעם שלך..
ניר-מאיפה את יודעת מה הטעם שלי..
שירן-כי אני זה הטעם שלך..
ניר-אז הטעם שלי השתנה..
שירן-טוב עזבנו אני לא מאמינה... וצוציקית תחפפי מפה..
אני-חחח מזה?
ניר-כאילו מה יש לך? זאת חברה שלי...
שירן-תוכיחו..
הסתכלתי על איתי מרחוק.. והוא ידע שהיא לא מאמינה... אז אמרתי לו עם השפתיים..
אני-מה לעשות?
איתי-נשיקה..והצביע על השפתיים שלו..
'כאילו וואט הוא התחרפן? מה נשיקה? בעע אין לי בריירה..'
אז התקרבתי לניר ונתתי לו נשיקה.. יבשה קטנה..
שירן-חחחחחח מה אתם חושבים שאני יאמין לנשיקה כזאת קטנה?
אני-למה לא?
שירן-איי רואים שאת ילדה קטנה..
אני-כמה שאת טועה..
שירן-תוחיכי..
אני-מזה פה שיעור גאומטריה? [מי שלא יודע.. בגאומטריה צריך להוכיח זויות..בעע]
שירן-הא?!
אני-פרשי פרשי....
שירן-טוב נירוש מאמי... אני לא מאמינה.. אז יאללה בלי משחקים..
ניר-איזה משחקים מה את רוצה ממני?
שירן-עזבו... טוב תהנו לכם... ומאמי שתסיים ת'בייבי סיטר שלך ת'קשר אליי... והלכה..
אני-פחחחחח מי היא חושבת שהיא?! שרלילה..
ניר-חח עזבי אותה..[ולא התיחסתי אליו... כי כעסתי...אין לי מושג למה אבל רציתי לרצוח אותו..
אני-טוב יאללה ניר אני הלכתי לאיתי... צ'אווו.. ורצתי לאיתי..
אני-חחח טושי זה עבד..
איתי-חחח הכל בזכותי..
אני-אבל מה אתה דפוק? מה אתה אומר לי לנשק אותו.. עכשיו הוא שוב יגיד שאני משחקת בו..
איתי-אם הוא כזה תינוק שיגיד..טוב יאללה חוזרים לרקוד..
אני-ברורררר.. נתתי לו נשיקה וחזרנו לרחבה... והתחרפנו שנית... ושוב התנשקנווווו.. איזה כייף..=]]
ואז שוב משהו הפריע... כאילו גאד? אי אפשר להתנשק בשקט בעולם הזה? תמיד חייבים להרוס?
רואים זוג מאושר אז הקנאות צצה? גרררר
שירן-שלוםםםםםםםםםם...נדחפה בין שניינו..
אני-מה את רוצה?
שירן-חחח להבין מה הקטע המחורבן שאת וה-חבר שלך עשיתם לי מקודם.. למרות שאני כבר לא יודעת מיזה חבר שלך אבל לא משנה..
אני-מאמי זאת חבר שלי... ניר זה אח שלי.. והוא רק רצה להפתר ממך.. זה הכל..
שירן-1. אל תקראי לי מאמי ו2. תגידי לו שאם הוא רוצה להפתר ממישהי זה רק מאחותו... חחח
אני-תזהרי.. את לא יודעת עם מי את מתעסקת..
איתי-פאר לי עזבי אותה... דיי
אני-לא אני לא יעזוב אותה... מי היא חושבת שהיא? תעשי טובה לאנושות ותעופי מפה..
שירן-חח אני גם ממש שואלת אותך...
איתי-טוב פאר לי דיי...
שירן-תקשיבי לחבר שלך.. וואלה אתה מבוזבז...[פנתה אליו] תראה איזה חתיך...
אני-תרדי ממנו..
איתי-בדיוק.. עזבי אותי.. לכי חפשי מישהו אחר להתעלק עליו..
שירן-אבל אתה עושה לי את זה..
אני-מזההההההההה?! ואז היא פשוט דחפה אותי ונישקה אותו... נשיקה צרפתית..
הוא לא רוצה.. הוא לא הבין מה היא רוצה ממנו.. אבל היא התעלקה עליו כאילו אני בכלל לא קיימת..
והדמעות שלי החלו לצוץ... בחיים לא הרגשתי כל כך מושפלת.. מישהי מנשקת את חבר שלי ואני לא יכולה לעשות כלום נגד זה.. פשוט ככה..
ואז הוא דחף אותה... ממש חזק עד שהיא נפלה על הריצפה... מחייכת עדיין... חצופה..[וכל האנשים היו סביבנו..]
איתי-תקשיבי זונה קטנה... תרדי ממני ומחברה שלי... פרוצה מגעילה... מה קרה אף אחד לא רוצה לנשק אותך אז את חוטפת נשיקות בכוח? מגעילהההה... צעק עליה..
שירן-אתה יכול לצעוק כמה שאת רוצה חמודי.. לי אתה לא מפריע.. חחח העיקר שגרמתי לה לבכות..
ואז כל החבר'ה כנסנו למעגל שהיה סביבנו...
קרן-תגידי מה את חושבת שאת עושה?
שירן-ואו תרגיעו... וקמה על רגליה מחפשת מי שיגן עליה..
דפי-חח מה קרה? את מפחדת? זהו?!
שירן-חחח מפחדת?! ממש לא..
דפי-זה לא ניראה ככה.. מאמי תרגעי את רועדת או שזה טבעי על מצב רוטט?!
נדב-יאללה תעופי מפה... עכשיו.. אחרת חבל לך על הזמן..
והיא פשוט רצה משם...
איתי-כלבההההההה...צעק לה...
אני כבר נרגעתי.. הבנתי שזה חסר טעם שאני ימשיך לבכות.. אבל עדיין הציק לי..
מור-טוב יאללה האספה נגמרה.. להתפזר... וכולם חזרו לעיסוקים שלהם..
איתי-פאר לי אני כל כך מצטער... ממש מצטער.. התקרב אליי וחיבק אותי..
אני-לא אתה לא צריך להצטער.. לא קרה כלום.. אתה בכלל לא אשם..
איתי-עדיין.. את בטח מרגישה מגעיל..
אני-כן.. אבל רק משהו אחד יכול להעביר ת'הרגשה המגעילה הזאת..
איתי-וואלה? [כאילו הבין ת'ראש שלי..]
אני-וואלה וואלה...=]
איתי-טוב.. אז אני מנחש מזה.
אני-חופשייי.. הוא התקרב אליי.. ליטף את פני... ניגב את הדמעות האחרונות שזלגו מעייני..
התקרב לשפתי... החל לשק נשיקות קטנות...חמודות.. וחמות... ואז התחילה נשיקה צרפתיתי מדהימה..
שלא רציתי שתיגמר... התנשקנו... וכל החבר'ה מביטים בנו... מאושרים... והיה אפשר לנחש שגם הם התשקו להם... חוץ מניר... שהיה נבוך מכל הקטע...
ואחרי כמה דקות... שהרגישו כמו שעות התנתקנו... וככה השאר..
ניר-טוב.. אמ.. יאללה זזים? אני חושב שהספיק לנו להיום.......
איתי-כן הא..
מור-יאללה אני מזמין מונית...
ניר-אחלה... יצאנו החוצה.. ואחרי מספר דקות הגיעה מונית.... נכנסנו כולם..
ואחרי מספר דקות הגענו הביתה.. מוטשים ביותר...........................................
אני חושבת שזה ארוך... נכון?! חסר לכן שאתם אומרות לא... חיחי סתם.. יאללה תגיבו והמוןמון..
לוב יו אוווווווול... מואההההההה..
לילוששש..=]]
לא רק שזה ארוך זה גם מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה עוד המשךך כזה יפה!!
יאללה בובה תני פגזותני עוד המשךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😊
=]
אשכרה מושלםםםםםםםםםםם
אחותי יאללה להמשיך חיחיחי סתם מותק אבל אני מטורפת על הסיפור שלך!!
את מוכשרת ברמותתת מטורפות
יאאאאאאא איזה מושלםםםםם אני רוצה עודדדדדדדדדדדדדדדדד...😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מ=ה=מ=םם!!!!!!!!!!
יאללה המשכוושש
יהה זה גםם ממש ארוך וגם מדהיםם!!!
מחכה להמשך!
שנינושש
זה פשוט מדהיםםםםםםםםםםםם!!!!
מקסיםםםםםםםםםםםםם!!!!
המשך המשך.............. 😊
יאאאאאאאאאאא מהמםםםםםםםםםםםם
מאיפה באה השרלילה הזאת???
המשךךךךךךך
מדהייייייייייייייייים את כותבת מהמם אני מכורה בטרוףףף
המשךךךךך
איזה יפפפפפפפפפפפפפפה
איזה שרמוטה בת זונה שירן כוס אמא שלה שתחנק אמן שתפול עליה אוניה משמיים
רבאאאאק עצבנה אותי עכשיווווווו!!!!! חחח
המשך מאמוש מואאאאה
שירן הבת מוצצתתתתתתתת
המשךךך ד===ח====ו===ףף