בטח שמבינות אותך מאמי...
אם יהיה המשך ארוך.. אז שאוווה לחכות =]]
יאאאאאאאאא עד יום שבתתתתתתתתתתתת😢
טוב נו.. מחכים לך😊
יאאאאאא אוףףףףףףףףף
טוב נחכה לךךךךךךךךך
😢 😢 😢 😢 😢
לאה 😯
אוף =[
אבל לא נורא נחכה כמה שתצטרכי =]
יום שבת זה היומולדת שלי 😊))))))))
זאתי שמעלי..
מזל טוב..!!!!
ליטלושש מחכים לך..!!
גלוש=]
נצתרךך לחכות עד יום שבת אבל אני חושבת שזה יהיה שווה!!
כ-מ-ו- ת-מ-י-ד- 1!!!!
וואי ..... וואי ....
איך אני מחכה ליום שבת !!!!
חח....
יאלה אז .... ה-מ-ש-ך !!
לוב יו אוללל ===>
נדיושששששששששששששששששששששש....!!!
אם יהיה ממש ממש ממש המשך ארוך אז שווה לחכותתתת
אתה ממש כותבת יפה....
אני אוהבת את הסיגנון שלך......
אני לומדת כתיבה מקצועית....
ויש לך ממש סיגנון טוב... את רק צריכה לתת יותר הבדל בין דמות לדמות...
ואז זה ממש יהיה ברמה מקצועיתתתת
המשך בובה
לאב מישלוש
וואו...
לא הייתי כמה ימים וכבר איזה 15 עמודים.. יאבלהה..
וגם כמה המשכיים...
סיפור פצצתייי.. ליטלוש את מלכההה..
מחכה ליום שבת..
נוותר ללך רק הפעם הזאתי בשבת את עושה לנוו המשך ארוך ארוווווווווווווווווךךךךךך
ושיהיה יפה כמו כל ההמשכייייייםםםםםםםםם
לאב יוו
דנדוש
מאמי המשך דחוף!!
אוהבת המון ,מואה....!!!!!! 😁
חיחי מסכן ניר א'פחד לא מחמיא לו חחחחחחחח 😂
מאמי סיפור פשוט פרפקטטטטטטטטטטטט!
ויאללה שתהיה עם ניר עזבי אותך טושי הזההההההה 😉
אווף עכשיו עד יום שבת =\????
טוב נחכה בסבלנות...
אז שאת באה תמשיכי מאמי,אוהבת אותך!!!!!
חן =]