טוב בננות ההודעה הזאת מושפעת מהסיפור של מיטל..
פשוט לומר "לא"-נושית 😊
ממש הושפעתי חזק.... אז זה ממני אליכם.. מניסיון לצערי... )):
אוקיי בנות כמה עצות [בננים אתם אל הולכים לאהוב את זה חח]
1. אם אתם ילדות טובות וחושבות שאתם עדיין לא מוכנות לשלבים יותר גבוהים מחרמונים ..אל תשתווווו לפני מצב לחירמון אם מישהו.. אל!! אתם תתחילו לזרום למקומות שאתם תבהלו מעצמכם!!!!!..
2.גם אם לא נעים להכם.. תלמדו להגיד לא..1!!! להגיד תמשפט עוד לא מאמי אני לא חושבת שאני מוכנה.!!! אל תתבישו!..
שתי העצות האלה אם לא תשתמשו בהם.. אתם תקומו בוקר למחרת ותשנאו את עצמכם.. פרט לשרמוטות .. שלהם זה לא מזיז..
באהבה רבה רבה.. לכל הבננות שעוד קטנות לדברים גדולים!!!!!!!





