השיר הזה מוקדש לחבר שלי.. האהבה הראשונה שלי.. מלאך אוהבת אותך.. פעם ראשונה שאני כותבת אנשים אז יאלה תפציצו בתגובות!!!!!!!!!
למלאך שלי..
לא האמנתי שרגשות כאלה בחיי ארגיש
לא האמנתי שאלוקי מלאך לי יפגיש
חשבתי שמלאכים קיימים רק בשמיים
אבל כנראה טעיתי כי יש בארץ עוד שניים
שני מלאכים בודדים נשמות נודדות
התחברו יחד ויצרו שתי נשמות תאומות
אתה לי הוא המלאך השומר והמגן
האוהב והנותן.. המבין והמרחם
ואני לך אתן את כל חיי שכן אני המלאכית שלך
שאותך אוהב עד בלי די
איך אוכל להודות לאלוקים ששלח לי מלאך כזה מקסים
אשר היה עיני כאשר שלי לא ראו
שהיה קולי כאשר שלי לא נשמע
שהיה הכוח בשבילי כאשר גופי נחלש
שידע את כל מה שרוצה ליבי
בלעדייך מלאך שלי אינני יודעת היכן היום הייתי
אבל תמיד תזכור שהמלאכית פה נמצאת כדאי לעזור
לגונן עלייך ולשמור מפני רע.. שלא תסתבך בשטויות
והיא תעיף את כל מי שבא נגדך
אז מלאך שלי נשמתי התאומה.. רוצה אני רק להגיד תודה!
תודה לך על היותך אתה.. ותודה לאלוקים שברא ושלח לי אותך..
תודה!!!!!!!





