-*-שינוי-*-
השינוי אשר מתחולל בנו,
הוא גדול,
גדלנו והשארנו מאחוריינו את הכל,
אבל דבר אחד לא השתנה,
המבט החודר שלך,
אבל דבר אחד לא השתנה,
האהבה העצומה שלי,
האהבה העצומה שלא רוצה לעבור,
האהבה העצומה שמשאירה אחרייה צלקות,
כאב ודמעות,
האהבה העצומה,
שמשכיחה ממני ת'אושר, השימחה והחיוך,
אתה השתנת,
וגם אני,
השנים היפות עברו...
השנים של הילדות,
הילדות המתוקה,
הגילאים שבהם שום דבר לא נחשב לצרה,
שבהם לא היינו צריכים להתמודד עם דברים לבד,
שבהם ההורים פתרו בשבילנו הכל,
הגילאים אשר נשארו אצליינו בזיכרון,
כמו תקופה יפה,
תקופה שלא תחזור על עצמה,
אתה השתנת,
ורק מבטך מזכיר לי ת'ימים האלו,
שבהם אותך הכרתי...
כך חשבתי...
הפנים שלך השתנו,
וזה מגביר אצלי ת'פחד,
שמי שאהבתי...
כבר הפך למישהו אחר,
שמי שאהבתי,
ישאר אצלי חקוק בזיכרון,
כי השינוי שמתחולל אצלך,
גובר מיום ליום...
ומשכיח ממני,
את דמותך המוכרת...
המוכרת לי מהימים הללו,
המוכרת מאז ומתמיד...
******************************************************************
איך השיר הזה?!,
כתבתי אותו עכשיו,
לאלה ששואלים,
כן זה עלי,
תגובות מתקבלות אצלי בברכה,
רעות/טובות לא משנה,
כל אחד/ת עם הדעה שלו/ה,
זזתי לישון,
אוהבת את כולכם/ן,
מוווווואהההההההה





