תקשיבו יש לי חבר הוא גר בראש העין..
יש אצלהם מסיבה היום בערב והוא הזמין אותי לבוא..
וכל פעם הוא מזמין אותי ואני תוקעת לו תירוץ אחר..וזה לא שאני לא רוצה אני מתה לבוא
אבל ההורים אתם יודעים...
אז היום יש מסיבה והוא הזמין אותי אז אמרתי לו שיש מצב דיברתי עם חברות שלי הן אמרו שהן יבואו איתי
עכשיו אני בבעיה כי אם אני יגיד לאמא שלי מסיבה היא לא תסכים..
אני שונאת לשקר אבל אני חייבת פשוט ללכת..
בבקשה תעזרו
ולא היה לי איפה לשים את ההודעה אז שמתי פה..
תדברי איתה בכנות ותבטיחי שתגיעי בשעה מסויימת ותדגישי שזה ממש חשוב לך..
איפה את בכלל גרה?!,
ועם אתן נוסעות אז איך?!,
יש למישהי מכן מוכנית או משהו?,
או שאתן מזמינות מונית ספיישל?
fanta- אני ינסה מאמי למרות שקשה לי לדבר איתה על דברים כאלה..תודה
ילדונות_17- אני גרה יישוב ליד ראש העין ויכול להיות שאני יסע עם ההורים של חברות שלי
ההסעה היא לא הבעיה הבעיה היא מה לומר לאמא שלי..=\
מאמי למה את לא מספרת לאמא שלך?
זה רק פוגע בך ובו כשאת מסתירה את זה וחבל
כי אהבה זה דבר יפה
תדברי איתה ותספרי לה בובה
ככה גם לא יהיו בעיות אם ללכת וכל זה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צודקת מאמי תודה
עזבו החלטתי לא ללכת אני לא אוהבת לשקר =]
אני יספר לה בהזדמנות תודה בכל מקרה
אוהבתתתת