פורום כללי הינו פורום שנועד לפירסום נושאים הקשורים האהבה בכלליות, שאין להם מקום בפורומים האחרים בלבד!
הוא לא נועד לנושאים כגון "חזרתי" או "משעמם לי" וכל שאר הנושאים שהיו מתאימים לפורום שטויות.
יש להקפיד על חוק זה כמו על כל שאר חוקי הפורום.
נושאים מסוג זה ימחקו מידית, בלי הודעה מראש.
לתלונות טענות ומענות יש לפנות אלי לפרטי בלבד!
תודה מראש!
רומי,
מנהלת פורום כללי
ומנהלת פורומים ראשית.
אוףףף אבל זה מעצבן שאין פורום שטויות!!!!
כבר משעמם באתר בלי פורום שטויות. 😠
מצטערת אם אני אומרת את זה בנימה מעליבה,
אבל אם אתן סובלות משעמום בפורומים אתן לא חייבות להישאר כאן.
יש חוקים. לא מרוצים מהם אנחנו לא מחזיקים אתכם כאן בכוח.
ולא ביקשתי שזה מה שיהיה.
אמרתי, ציינתי עובדה שזה המצב.
אם זה ימשיך, כל ההודעות שקשורות לפורום שטויות, העונשים יחמירו.
בקיצור, זה פורום לכל דבר, עם חוקים משלו.
תהנו ממה שיש!
אנחנו-צוות האתר, עושה הכל כדי שתהנו מלהיות פה!
לא אוהבים, שוב, לא חייבים להיות פה.
שבת שלום לכולם.
אבל אני לא מבינה למה לא יכולתם להשאיר את פורום שטויות! =(
אוהבת- ג'ויה
אין פה מה להתווכח או מה להתלונן, אלה הם העובדות. קבלו אותם.
ואני מבקשת, אותם חוקים שרומי כתבה פה תקפים גם לגבי פורום מה שבראש!
מצטערת, אבל אני לא מתכוונת להסביר למה לפורום שטויות אין מקום אצלנו באתר.
זה תקף לגבי כל הפורומים.
בעעעעעעע פעם היה יותר כייף =[
נו באמת חלאס כבר.
זה נושא ישן.
ואגב, איכשהו כולם נהנו גם לפני שהיה פורום שטויות.
באמת למי שלא טוב פה לא מחזיקים אותו בכוח.
אני בדעה של רומי,אמנם לא הכרתי עדיין את האתר שפורום שטויות היה קיים אבל לדעתי
אין מקום לפורום שטויות ומי ששואל למה זה נורא פשוט-זה נקרא אתר אהבה לא אתר להעברת השעמום.
יש כאן נושאים שקשורים לאהבה ולדברים שמתאימים לזה.
פורום שטויות יראה כמו בדיחה באתר מושקע ויפה שכזה...
רומי-כל הכבוד לך ולכל צוות האתר,אני בטוחה שכל הגולשים בו נהנים.