כתבתי מכתב לבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם.. והוא לא אותי.. והוא בחיים לא יקרא זאת..
אז רציתי להראות לכם אותו..
תגובות בהמשך..
מואהה חולה עליכםם..
גל
לנסיך היפה שלי... לאוצר שלי... 😢 😢
אתה ילד מדהים.. הילד הכי מדהים שקיים!!
אני לא יכולה לחיות בלעדיך..אתה המלאך שלי.. הנסיך היחיד שקיים בליבי...
אני לא מפסיקה לחשוב עליך לרגע.. ואתה הבנאדם הכי הכי הכי חשוב לי בעולם..!!
אם אאבד אותך אני אמות..לא ארצה לחיות יותר.. יבכה.. יצרח..
אני אוהבת אותך.. ולא סתם.. כי אתה מיוחד.. אתה מדהים.. כל כך מתוק שזה משו מיוחדד.. אני חולה עליך!!!
איפה אמצא עוד מלאך כזה?!
אני מרגישה אליך דבר עצום.. כשאני הולכת ברחוב..אני רואה אותך בכל פינה.. מדמיינת את פניך.. את ענייך.. את קולך ואת הריח שלך..
אני לא יכולה לחיות בלעדיך.. אתה ה=ח=צ=י השני שלי..
אתה חשוב לי.. חשוב לי מאוד.. ונשבעת שאם אאבד אותך אני אתאבד.. לא ירצה יותר לחיות.. כי מה שווים החיים שלי בלעדיך?!
כל פעם שאני חושבת עליך מחדש.. הדמעות חוזרות אליי.. הם נמצאות בעניים עומדות לפרוץ החוצה.. אבל אני מתאפקת.. מתאפקת ולא יכולה יותר...בא לא לצרוח לך שאתה חשוב לי.. שתבין את זה כבר.
שתשים לב אליי..שלא תעבור לידי ומדי פעם תדבר איתי...אני רוצה אותך שלי.. רק שלי!!
כי אני אוהבת אותך נשמה שלי.... אתה האוצרר שליייי אני לא יכולה לחיות שעה בלעדיך.. ישר מתגעגעת ומתחילה לבכות..
אבל אתה.. לא תדע בחיים שאתה הילד הכי הכי חשוב לי בחיים שלי.. שאתה הנסיך שלי.. שאתה המלאך שלי..לא תקרא מכתב זה לעולם..כי אתה לא אוהב אותייי וגם לא תאהב!!
י=ל=ד ש=ל=י= א=נ=י= א=ו=ה=ב=ת= א=ו=ת=ך= ל=נ=צ=ח נ=צ=ח=י=ם!!
ולא אשכח אותך לעולם.. 😢 😢





