אל תבכי ילדה גם לי כואב עמוק בנשמה,
הוא הלך וקשה לך עם זה!
אני יודע ומבין את גודל הכאב!
אלוהים אותו למעלה לקח
הוא לא יחזור יותר לעולם!
את חיוכו את זוכרת ועדיין מדמיינת!
הוא מלמעלה אותך רואה
גאה בך מסתכל ומחייך!
רוצה הוא שתדעי שהוא תמיד איתך
גם אם את לא רואה ושומעת אותו
הוא לא יעזוב אותך לעולם! הוא אוהב אותך יותר מכולם!
**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**
חלום ועוד חלום לראות אותך באיזה יום,
תקווה ועוד תקווה שאוכל לממש את אותה אהבה,
חשק להיות איתך, להיות שלך,
אושר לחבק ולנשק אותך,
אני כל כך אוהבת אותך!
(עידנו'ש מלאכון שלי לוב יוו)
**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**
הייתי רק שלך ופתאום אני לבד,
כואב לי בנשמה!
אני כילדה תמימה לך האמנתי,
אני כילדה תמימה אותך כל כך אהבתי!
אך הבנתי שטעיתי, הבנתי שנוצלתי
לא יודעת מה לעשות כדי לתקן את המצב
כי בליבי נשאר פצע ומיום ליום הוא רק נפתח
הוא לא יסגר לעולם וזה הורס אותי כל פעם מחדש!
**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**
תגיבו אם בא לכם מתה עלייכם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח איזה מתוקה...
אהבתי!!!!!
תמשיכי ליכתוב שירים.......
יש לך את זה 😊
אוהבת המונים!! מיקה😊😊
מיקהה תודה יפה שלי אני שמחה שאהבת בובה מתה עלייך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה כישרוניתתתתתתתת,
אין עלייך אחות קטנה מושלמת שלי את,
גם יפיופה וגם כישרונית בטירוףףףףף,
כן כן אנשים תוכלו ת'לב!!!,
המושלמת הזאת היא אחותי הקטנה!!!!,
שלי ורק שלי!!!,
נאפי לאב יו מוווווואההההההההה אחות קטנה כישרונית שלי!!!,
תמשיכי לכתוב בובה שלי,
עם לא,
יהיה לך עסק איתי 😉
פששש איזה כשרון יש לך נאפי לדברים האלה....כל הכבוד לך!
תמשיכי להציף אותנו בדברים יפים כאלה
את רושמת יפה רצח..
תמשיכי לרשום לנו עוד דברים כאלה
חח הודיהה נשמה שלי תודה כפרה עלייך יפתי
תמיד את יודעת לפרגן בובה מתה עלייך
אני אמשיך לכתוב מבטיחה מאמו'ש
אוהבת אותך הכי הכי בעולםםם!!
הדסו'שש בובה תודה רבה מתוקה מתה עלייך יפתי
אני אמשיך לכתוב לכם מבטיחה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/03/2005) חח הודיהה נשמה שלי תודה כפרה עלייך יפתי
תמיד את יודעת לפרגן בובה מתה עלייך
אני אמשיך לכתוב מבטיחה מאמו'ש
אוהבת אותך הכי הכי בעולםםם!!
זאת האמת לאמיתה בובה שלי,
בכיף 😉 ,
פירגונים תמיד עוזרים,
אז למה לא?!,
ועוד עם זה בא מהלב?!,
בכיף,
למדתי ממך 😁 ,
אין בעד מה יפה שלי,
שרופה עלייך,
גם אני אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם!!!,
מווווווואההההההההה
מאוד אהבתי את הכתיבה שלך!!!!!!! תמשיכי לכתוב לנו..
אוהבת המון המון.. מעיין..
מורניייייייייייי כפרעלייךך חיים יפים שיליייייייייייייייייייי
איזה מוכשרתת!!!!!!!!
מרגששש 😁 😁
תמשייכי לכתובב יש לך את זה כפרה!!!
מווווואה,
בה ביי.
אהובתיייייייייייייייייי =]]
תמשיכי לכתוב מושלמת שלייייי!!!!
הכישרון עובר במשפחה הא? חחח 😉
אוהבת'ך מיליוניםםםםםם אחותייייי, אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
[B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=purple] אוקי.. מורניי נשמהה את כותבת מדהיםם הלוואי עליי!!! חיחיחיחי אז תמשיכי תמשיכי זה כיף להיכנס לאתר ולראות את הדברים ה-100ממים שאת כותבתת
נ.ב.
איך עשית את העידנוש' אוהבת אותך וכול זה? זה מדהיםם!!!
אוהבת😊)))
פלגית
אהבתי מאמי..
תמשיכי לכתוב יש לך כישרון =]
your-angel מעיינו'ש מאמי איזו מתוקה שמחה שאהבת בובה מתה עלייך 😛
שירוש-המאמוש שירו'שש תודה מלאכית שלי אני אמשיך חולה עלייך 😉
_princessa_ מרוקאית מדהימה שלי תודה אהובתי אוהבת אותך לנצח חחח 😁
פלגית איזו חמודה תודה בובה על כל הפירגון מתה עלייך ולגבי החתימה עשו לי בפורום מחשבים
יש אשכול בקשות בובה תבקשי 😂
אופירוששש תודה מאמו'ש שמחה שאהבת שרופה עלייך 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנייייייייייייי נשמה שלייייי את כזאת חמודה!! איזה כישרונית אמאא...
ממש ממש יפהה.. ש לך שירים כאלה יפים!!!
תמשיכי לכתוב יש לך את זה ובגדול!!!
אוהבת אותך מלאא מאמי..
שירים מושלמים!!
חולהההה עליךךך מלאאא.......
~אורוש שלך~