הכרתי מישהו באייסי כבר אני מכירה אותו 3 שנים בערך...ניפגשנו פעמים...הפעם האחרונה הייתה לפני שבועים...התנשקנו ואפילו הוא ניסה לגעת בי הרגשתי קצת שהוא קר אבל דיברתי איתו על זה והוא אמר שאני סתם חושבת ככה...אחר כך הוא התחמק והתחמק....ואז הייתה לנו שבוע שבלי טלפונים בלי כלום הייתי בטוחהשהוא יתקשר....והיום התקשרתי אליו והוא אמר לי שהוא שכח אותי..בא לי למות אני לא יודעת מה אני עושה בלעדיו אני כל כך אוהבת אותו ואני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה...כל כך קשה לי אני מרגישה שאין לי טעם פה הוא החיים שליייי 😢
חולה עליכם
נטייייי
"הלך נסיך?
לא נורא..
יבוא מ=ל=ך!!"
מכירה??!!
יופיי..
אני שמחה!!
הלך הזבל הזה..
יבוא אחד במקומו......ואם גם הוא יהיה זבלל..אל תדאגי!!!!
כולם סובלים עד שבסוף מוצאים ת'אחד והיחיד!!
אוהבת אותך פוללללל
ואת לא צריכה למות בגלל הזין הזה!!
סתם שיחק בך!!
מפגר!
בתאלושששששש
כן מכירה מאמי....אבל אני לא יכולה בלי הבנאדם הזה...הוא החיים שלי ולא רוצה מישהו אחררר אני לא יודעת איך הוא עשה לי את זה
פתאום ככה....כולם אמרו לי לשכוח אותו ואני לא רציתי....שונאת ת'חיים האלהההההההההה
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
מאמי קודם כל תרימי את הראש ותהיי חזקה
הכל יסתדר עם הזמן בובה
עכשיו את צריכה להלחם
גם אם זה מה שהוא אמר
אל תאבדי תקווה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נטי-טולי צודקת מאה אחוז!!!!!!!!!
אם הוא שכח ממך הוא לא שווה אפילו את הציפורן שגזרת לפני חודשיים!!!!!!!!
הוא לא רציני הוא סתם חרטה ברטה תמשיכי את החיים ותמצאי מישו יותר טוב וככה יצא שאתם לא תהיו יחד אין מה לעשות...
אני מאחלת לך רק טוב בהמשך הדרך..ויהיה טוב!!!
מואהה אוהבת המון אלה
מקווה לטוב
תודה רבה מתה עליכן
נטיי
מקווה לטוב
תודה רבה מתה עליכן
נטיי