אוףףףףףףף למה הוא עשה את זה!!!!!!!,
לפני כמה דקות סתם גלשתי בכל מיני אתרים,
וראיתי כל מיני תמונות של האהבל הזההההההההה,
דורון,
אני כל כך אוהבת אותווווווו,
וגם באחד התמונות ראיתי את התמונה של החברה שלו,
אבל לא איתו,
זה באותו מקום ובאותו זמן...
כאילו שתיהם היו,
קיצרררררר,
בא לי למותתתתתתתת,
אני מאוהבת בטמבל הזה 3 שנים ואפילו יותררררררר,
אני סובלת והוא נהנה,
מחייך,
צוחק ועושה מה שבא לווווווו,
נהנה מהחיים,
וממשיך כרגיל...
ואני לא יכולה,
אני תמיד בדיכאון ולא מצליחה לצאת מהדיכאון,
למרות שמבחוץ זה נראה כאילו אני תמיד מאושרת וכל השאר...
אבל לאאאאאאא,
אני אוהבת אותוווווו,
למה אני לא מצליחה לשכוח ת'דפוק הזה?!,
למה?!,
כמה אני צריכה לסבול עוד?!,
אני לא יכולההההה יותרררררררר 😢 ,
אוףף......
למה בנים קימיים!?!
רק לגרום לסבל הם יודעים..!!
מאמוש תצאי גם את לבלותתת תכירי בנים חדשים!!
אל תהיי בדיכאון בגלל אחד שלא שווה את זה!!!
את יפה מתוקה מקסימה!!
את לא מכוערת מטומטמת ומגעילה!!
יש לך הרבה בנים שימותו להיות איתך!!
ושתמצאי מישהו..
תאמיני ליי..
אני בת זונהה...אם דורון לא אוכל ת'לב!
הוא הפסיד ת'דבר הכי טוב שיש!
הוא מפגר!!
אל תדאגי..
הזמן ישכיח אותו ממך!!
בהצלחה בובית שלי!!
פה איתך ת---מ---י---ד!!
בתאלושששש =]]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 11/03/2005) אוףף......
למה בנים קימיים!?!
רק לגרום לסבל הם יודעים..!!
מאמוש תצאי גם את לבלותתת תכירי בנים חדשים!!
אל תהיי בדיכאון בגלל אחד שלא שווה את זה!!!
את יפה מתוקה מקסימה!!
את לא מכוערת מטומטמת ומגעילה!!
יש לך הרבה בנים שימותו להיות איתך!!
ושתמצאי מישהו..
תאמיני ליי..
אני בת זונהה...אם דורון לא אוכל ת'לב!
הוא הפסיד ת'דבר הכי טוב שיש!
הוא מפגר!!
אל תדאגי..
הזמן ישכיח אותו ממך!!
בהצלחה בובית שלי!!
פה איתך ת---מ---י---ד!!
בתאלושששש =]]
צודקת!!!!!!,
אוףףףףףףףף,
אני לא מצליחההההההה,
אני תמיד מחפשת ת'פנים שלו,
תמיד רוצה לשמוע ת'קול שלווווווו,
ומשתגעתתתתתת,
לכל מקום שאני הולכת אני מחפשת אותו,
ת'עיניים שלו,
ת'פנים שלו,
ת'מבט שלו,
אני משתגעת כברררררר,
שונאת אותווווווו,
ומצד שני מאוהבת בו,
אני לא מצליחה לצאת לשום מקום,
בזמן שהוא נהנה,
אף אחד לא מעניין אותייייי,
חוץ ממנוווווו,
אני רוצה אותוווווו 😢 ,
ת' חיים שלי,
מתה עלייך מווווווואההההההההה,
אין עלייך
אופהה...אני לא יודעת איך לעזור לך!!
גם אני הייתי מאוהבת במישהו...וממשש...המון זמן..
ורק השנה שכחתי ממנו קצת..
הוא עדיין אצלי בלב את יודעת...ידיד טוב שלי..
אל תדאגי..עוד תשכחי!
אבל שהוא נכנס למחשבות שלך ישר תחשבי על משו אחר..
שאת מחפשת אותו ישר תעשי משהו עם עצמך..תדברי תשחקי תצחקי..!! משהווו
העיקר לא לחשוב עליו!!
ותנסי כמה שפחות להיות לידו!!
למרות שיש לכם את אותם החברים!!
בהצלחה בובית!!
בתאלוששששש
מאמי מה שאני יכולה להגיד לך זה שרק הזמן יעזור לך
יכול להיות שתשכחי אותו עוד שבוע
אבל יכול להיות שתשכחי אותו עוד כמה חודשים
אל תאבדי תקווה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בתאלו'ש:
בובה שלי מה נראה לך?!,
מרוב שאני בלי הפסקה צוחקת כל מי שרואה אותי חושב שאני שיכורה!!!!,
כי הצחוק הזה לא אמיתי!!!!,
זה לא יוצא לי מהלב,
אני צוחקת בשביל לנסות איכשהו לשכוח אותו,
אבל לא מצליחההההההה,
הוא כבר התרחק מהחברים המשותפים שלנו,
אני כבר לא רואה אותו המון זמן,
כאילו בלעה אותו האדמה!!!,
כן בטח שחכתי,
הוא בטח עם החברה שלוווו שימות!!!!!!!,
אין אני כבר התחרפנתי זה מצב אבוד!!!!!!,
ת' בובה שלי,
שרופה עלייך מווווואההההההההה,
והכי קורע זה שיש לי ידיד שוטר,
ותמיד כשאני והוא יוצאים או משהו הוא בודק אותי עם אני שיכורה או לא,
כי אני מתנהגת כמו איזה שיכורה,
צוחקת בהגזמותתתתתת ובלי סיבה
********************************************************************
נאפי:
ת' חיים מושלמים שלי
חחחחחחחח
הודיה הרגת אותי עכשיו חחחחח
ואל תתייחסי לדורון הזה!!!!!
הוא סתם חראא...
תחשבי על כל הדברים הרעים שהוא עשה לך!!
אולי זה יעזור לך קצת לשכוח..
ואגב..
אולי זאת לא אהבה..
פשוט געגעועים..רצון להיות איתו שוב..
את צריכה לקחת לעצמךך זמן ולחשוב טוב טוב מה את מרגישה..!!
בתאלוששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 11/03/2005) חחחחחחחח
הודיה הרגת אותי עכשיו חחחחח
ואל תתייחסי לדורון הזה!!!!!
הוא סתם חראא...
תחשבי על כל הדברים הרעים שהוא עשה לך!!
אולי זה יעזור לך קצת לשכוח..
ואגב..
אולי זאת לא אהבה..
פשוט געגעועים..רצון להיות איתו שוב..
את צריכה לקחת לעצמךך זמן ולחשוב טוב טוב מה את מרגישה..!!
בתאלוששש
חחחחחחח,
ת' בובה שלי,
ויש מצב
אין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תיראי נשמה אני מיכירה את הסבל הזה..זה ניקרא אהבה...ודוגרי
א-ה-ב-ה
א-מ-י-ת-י-ת
ל-י-כ-א-ב
נ-ו-ל-ד-ה
ואין ברירההההה סובלים אבל זה עובר... 😢 תיכניסי ליעצמך שאת שוכחחתתתתת מימנווווו ולאט לאט את תיתגברי... כול הבנים בעולם הזה קאקאות ואין מה לעשותתת כ-ו-ל-ם אני מדברת על כ-ו-ל-ם-ם-ם-ם-ם ואין אחד שהוא שונה תעשי לי טובה כמה שאחרים ייראו אהבה פו ושם אבל בסוף ליכול הבנים יש אותה מטרה..או המטרה היידועה..או סתם לשחק בך כי מישעמם להם..אבל את ציריכה לכחת את עצמך בידיים כמו שאני עישיתי וכמו שכול אחד חחכמה הייתה עושה תיפסיקי לחשוב איליו ולבזבז דמעות ימים חודשים ושנים איליו כי אף אחד לא שווה תדמעות שלך ילדהההההההה ולא את הכאב שלך טוב בובה אני עפתי אם בא לך תישאירי איייסיקיו נידבר ניתן לך קצת שכלללל מה שלי לא הייה פעם..חחח ביי מתוקה 😊 😊
שבת שלוםםםםםם ליכולםםםם 😊
בובה שלי עם היה לי שכל לא הייתי בכלל מתאהבת בו!!!!!!,
אבל כמו שאת בעצמך אמרת,
אין לי שכל,
וואלה ת' נישמתי,
וצודקת!!!!,
כל הבנים הם אותו דבר!!!!!,
נולדו בשביל לגרום לנו הבנות לסבול!!!,
אין לי אייסי יפתי,
ביי,
שבת שלום גם לך מתוקה שלי,
דרך אגב אני רואה שאת חדשה פה,
אז ברוכה הבאה,
שמי הודיה,
בת 17 וחצי מנצרת-עילית,
ואת?,
התמכרות נעימה בובה שלי