בבקשה אני יודעת שזה קצת ארוך (קצת הרבה) אבל בבקשה תיקראו ותעזרו לי... 😢
אני לא כל כך יודעת איפה להתחיל אבל אני ינסה..
אוקי אז ככה:
יש לי בת דודה שאני והיא מקשר כימעט יומיומי למרות שאנחנו גרות די רחוק אחת מהשנייה, אני גרה בשדרות והיא בקריית גת.
כרגע אני בכיתה י' ובחופש הגדול (כשסיימתי ט'), שבועיים לפני סוף החופש הלכתי לישון אצלה, באחד הלילות היא סיפרה לי שהיא מאוהבת, היא סיפרה לי שהיא הכירה מישהו דרך ההורים שלה (ההורים שלה וההורים שלו חברים) והם התאהבו אבל הם לא חברים עדין הם רק מנסים, (הוא מקריית מלאכי) בכל אופן בזמן שהייתי שם הספקתי לדבר איתו בטלפון כמה וכמה פעמים וכשחזרתי לשדרות גם דיברתי איתו דרך האיסיקיו והטלפון. באחת הפעמים שדיברנו באיסיקיו הוא סיפר לי שיש לו אח בן 18 עוד מעט ונתן לי את מספר האיסיקיו שלו, אני ודודו (אח שלו) הכרנו ופעם אחת הוא שלח לי תמונה ובתמונה כניראה שהוא יצא ממש אבל ממש מכוער (למרות שאני לא שופטת אנשים דרך תומנות) בכל אופן המשכנו לדבר ואני שלחתי לו תמונה והוא אמר שאני יפה 😁.
כמה זמן אחרי זה הקשר בינינו ממש התהדק היינו מדברים מלא וקוראים אחד לשניה בשמות כמו "חיים שלי" נשמה שלי נישמתי וכו'...
כשהייתה לו יומולדת תיכננתי ללכת אבל לא היה לי איך להגיע ולא יצא לי לבוא ובאותו היום התקלקל לו המחשב והקשר נותק...
לפני כמה ימים מיכל (בת הדודה שלי) הגיעה אלי והציעה לי שביומולדת שלי נלך לקריית מלאכי וניפגש איתם (היא כבר ראתה אותם חח קריית מלאכי הפכה להיות הבית שלה פחחח) בכל מיקרה אני מאוד חיכיתי לזה והיומולדת שלי הייתה קרובה אבל בכל זאת לא יכולתי לחכות אז נסענו לפני וכשראיתי אותו... פשוט התאהבתי... אני לא יכולה לתאר את מה שהרגשתי במילים.. כשהוא ראה אותי הוא חיבק אותי והלב שלי נמס! הוא אפילו הביא לי תמונה (שנמצאת ביומן שלי ואני לא מפסיקה להסתכל עלייה). בגלל כל מה שאני חושבת עליו ביקשתי ממיכל -שהיא הידידה הכי טובה שלו שתסדר בינינו אבל שזה לא יהיה שקוף שאני שלחתי אותה וכשהיא שאלה אותו מה הוא מרגיש הוא אמר שהוא לא יודע והעביר נושא, אני אמורה ליסוע אליו שוב השבוע ביום רבעי ואני לא יודעת אם כדאי לי, כי אם הוא לא אוהב אותי עדיף לא ללכת ולשכוח אותו.. ואני גם לא יודעת אם כדאי לי להגיד לו מה שאני חושבת (למורת שאני בנאדם מאוד בישן חוץ מזה שאני מאמינה שהבן צריך לגשת אל הבת ולא להיפך)
מה לעשות!?!?!
בבקשה תעזרו לי!!!!





