שלום קוראים לי אביב ואני בן 13 ב-10/3/05 היה לחבר שלי בר מצווה וראיתי שם ילדה מאוד מאוד ואני שכולם רקדו גם אני באתי ורקדתי איתה היה הכיף חבל על הזמן ואת חברה שלה אני מכיר טוב דיברתי איתה לגבי חברה שלה והיא אמרה לי שהיא בת 15 אני לא יודע מה לעשות כי אני אוהב אותה חזרתי באותו ערב ב-12 בלילה לא יכלתי לישון חשבתי אליה מה אני יכול לעשות?
טוב מותק...
קודם כל...שמתי לב שאתה חדש...
אז...ברוך הבא! 😊
דבר שני...אתה בן 13...היא בת 15....
אתה חייב איכשהו לדבר איתה...
כאילו...אתם גרים קרוב או משהו?..יש לך אייס שלה?
טלפון?..משהו?!?
אממ..אם כן...אז פשוט תתתחיל לדבר איתה..ותכירו...
ותראה לאן זה ממשיך....
בהצלחה מותק...
אוהבת תמיד....מיכל 😊
מצטערת לנפץ לך את האשליות..
אבל לקשר כזה אין עתיד..
כי ילדה בת 15 לא תצא עם ילד בן 13.. סורי.. =\
בנות בדר"כ מסתכלות על בנים יותר גדולים מהן, יותר בוגרים.
היא בת 15 אז היא בטח מחפשת לעצמה מישהו בן 17..
מצטערת אבל לא נראה לי שיצא ביניכם משהו..
לא ממש ממש לא נכון!!
לאהבה אין גיל.. אני אוהבת מישהו שקטן ממני.. לא בהרבה אבל קטן ממני..
תשיג אותה איך שהואא
ותיראה אולי היא גם רוצה אותך!!
אין לך מה להפסיד...
שמחה עם עזרתי
לירונו'ששששששששששששששששששששששששששששש😊
יש לי את המספר אי סי שלה !!!!!!!!!
מה אני אמור להגיד לה כדי לההתחיל איתה (איזה נושא לדבר)
תרשמו......פול הודעות ........דחוףףףףףףףףףףףףףףףף...... 😊
תעזרווווו....................................בבקשהההההההההה....
חחחחח....מותק!!
יופי...אני שמחה שהשגת את האייס שלה!!
על מה לדבר איתה?..בעיקרון...על מה שעולה לך בראש!!..באמת!!
רק...תצא מנקודת מחשבה שהי בת 15....ולא בת 13 כמוך...ככה שסדרות טלויזיה כמו דרגון בול Z לא ממש יעניינו אותה נראה לי....ואתה תצא כמו ילד קטן....
תנסה לדבר איתה על דברים שמעניינים אותה...תשאל אותה אם יש לה מישהו...בלה בלה בלה..
בהצלחה מותק!!
תדעכן...
אוהבת מלאאא....
מיכל 😊
כמו שמיכל אמרה לך.. חח בהצלחה.. 😊
ולזאת שאמרה שלאהבה אין גיל..
את ממש טועה..
ואם את חושבת שהאהבה תנצח הכל אז גם בזה את טועה..
תיכנסי לעולם המציאותי..
כשתתבגרי, תביני שלא הכל מסתדר כמו שרוצים..
לאהבה אין גיל...
כי שאוהבים באמת הגיל לא משנה..
אבל נכון שהאהבה גם לא מנצחת את הכל..
כי יש דברים שפשוט אי אפשר לעשות איתם כלום וככה הם ולא ניתן לשנות אותם
פשוט הכל תלוי לאן הענינים יתפתחו בינכם...
תכנס אליה תגיד לה שזה אתה שזה רקדת איתה..וסתם תתחיל לדבר תגיד לה שביקשת תאייס כדי לשמור על קשר ואז סתם להתחיל לשאול מה קורה? מה עושה? יש מישהו? וכל זה..ואז לאט לאט לשמור על קשר..
אבל גם לא להעיקקקקקקק כי בנות לא אוהבות שמציקים להם...אל תשלח לה כל שניה הודעה ותחפור לה..
פעם ב...תשמור על קשר ואז תראה לאן העינינים מתפתחים 🙄
בהצלחה בהמשךךךךךך
תרשום לנו מה קורה...