שיר שכתבתי...
שוכבת בחדר...מחכה שתתקשר,
בלב שלי יש רגש...שלא מוותר.
נלחם על לבך..שממשיך לשתוק,
תן לי סימן...אחד קטן ומתוק.
לא רוצה להיפגע..ולהישבר,
הלב שלי, לא נפצע יותר..
רק בחלום, של שנינו ביחד..
הכל וורוד, ונעלם בפחד.
החיוך שעל שפתייך..גורם לי לבכות,
המגע של ידיך, מעביר צמרמורות.
השקט בעיניך, מהדהד בתוכי,
אילו יכולתי ...היית שלי.
אבל אתה איתה....עכשיו,
כל רגע בלעדיך, לא נחשב.
רוצה להיות קרוב אל ליבך,
כל הזמן..אני שלך.
😊
איזהההה יפהההההההההההה פצצה מהמםםם מדהיםםם......
איזההה יפפהההה תמשיכי לכתוב יצא פצצה
במילה אחת, מ~ד~ה~י~ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי לכתווובבב 😊
יפה.. 😊
אהבתי 😊
חמוד.. 😊
רק חח את יכולה לצמצם את הנק' 😉
זה מושלםםםםםם,
חיים מושלמים שלי שרופה עלייך,
יש לך כישרון ענקיייייי,
תמשיכי לכתוב,
עם לא יהיה לך עסק איתי!!!,
סתם יפה שלי,
יש לך את זה,
תמשיכי לכתוב תמיד,
אוהבת אותך,
מוווווואהההההההההה!!!!!!!
חחח...תודה!!
שמחה שאהבתן.. 😊
לודה - כן..יש לי סוג של בעיה עם נקודות...חחח..
מיכליי כפרה עלייך כישרונית שלי
זה מושלם ומרגש בטירוףף
אין לך מושג כמה אהבתי בובה
תמשיכי לכתוב לנו המון
מתה עלייך לנצח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח כן שמתי לב..
ח טוב נו גם לי יש..
חח קוראים לי לודה ואני מכורה לנקודות! 😁
נאפי...תודה מותק..!!..אני אמשיך לכתוב..! 😊
לודה...חחחחח....קרעת אותי 😁
אלולה...תודה חמודה! 😊
מיכלו'ש אני באמת מקווה כי יש לך כישרון ואת צריכה לנצל אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*