פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי מכתב לידיד טוב שלי!...

מכתב לידיד טוב שלי!

✍️ לב-אדום 📅 10/03/2005 21:55 👁️ 217 צפיות 💬 11 הודעות
ידיד שלי אוהב אותי ואני לא אוהבת אותו בתור חבר וכתבתי לו מכתב.. וכן! שלחתי לו! תקראו!

לזה שיודע במי להתאהב!

הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בך...
אני לא רוצה לעשות דברים שיפגעו ברגשותיך... או להגיד מילים שיעליבו...
פשוט רוצה שיהיה לך טוב!
שתרגיש טוב עם כל מה שאתה עושה...
שלא תצטרך לחשוב פעמיים, ליפני כל מילה שאתה אומר לי..
כי אתה אוהב... ואהבה זה דבר נפלא.. אל תאבד אותה..
אני יודעת מה אתה מרגיש כלפיי...
גם אני אהבתי... מישהו אחר.. שהתייחס אליי בצורה מגעילה,
אחרי שהוא ידע שאני מאוהבת בו!
סבלתי מהאהבה... אבל אהבתי לאהוב...
וזה גם מה שאני מקווה שתלמד...
נשבעתי לעצמי שבחיים לא אגרום למישהו שיאהב אותי, להרגיש את כאב האהבה...
מה זה שווה, אני כאבתי, למה שאחרים ימשיכו לסבול?
לא רוצה להחזיר יחס רע לאנשים שאוהבים אותי...
נשבעתי להתייחס אלייך באופן שווה כמו לכולם..
להקשיב ולספר לך כמו ידיד קרוב..
לצאת ולבלות כמו עם כל אחד אחר...
הפעם הזו,
אני לא מרגישה את מה שאתה מרגיש אליי.
אתה אוהב אותי יותר מידי...
כל מבט נשבה,
כל חיוך מעורר את מצב רוחך,
כל משפט שלי נחרט בזיכרונך,
כל נגיעה מקפיאה אותך...
אני רוצה שתאהב ותמשיך לאהוב...
למרות שאינני אוהבת אותך כמו חבר...
אלא כמו אח או ידיד קרוב...
בבקשה אל תכעס עליי, אוהבת אותך תמיד, אתה חשוב לי.
לא רוצה לאבד אותך! 😁

שלך לנצח נאהבת ולא מאוהבת...
---------------------------------------------

בבקשה תגיבו ותספרו מה אתם חושבים על איך שאני מתיחסת אליו (לפי מה שהבנתם במכתב) ואם עשיתי נכון ששלחתי לו את זה! חשוב לציין שהוא ידיד מאוד מאוד טוב שלי!
איזהה יפהה@@!!

😊
וואי מותק..
אני חייבת להגיד לך שאת משהו מיוחד...
באמת!..לא מוצאים אנשים שלוקחים את זה בצורה כזאת!!

אני מאוד אוהבת את הגישה שלך...ואת דרך ההתמודדות שלך עם המצב...

בהצלחה בהמשך...אוהבת המונים....מיכל... 😊
מהמםםם
תודה מתוקים!
מיכל אני שמחה שאהבת...
יש לי עוד שירים שפירסמתי אבל מ-ז-מ-ן!
איזו מתוקה מאמי רואים שאת באמת אוהבת אותו כידיד ושהוא אוהב אותך
אבל טוב שאמרת לו את האמת זה עדיף
אני בטוחה שהכל יסתדר עם הזמן מאמי
יצא מרגש רצחח רואים שזה בא מהלב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי.. רואים שהוא מאוד מאוד חשוב לך!
ורציתי להגיד לך שרק אל תתיחסי אליו רע!
כי מניסיון אני אומרת לך.. הוא יכול לשנוא אותך! ואל תגידי לי זה לא יקרה! הוא ידיד יותר מידי טוב שלי.. הוא אח בשבילי ואני בשבילו!
אהבה יכולה לשנות הכול! להפוך את המצב למצב או יותר טוב או יותר גרוע.. או ממש ממש יותר גרוע! ואני בטוחה שאת רוצה שזה יהפוך ליותר טוב..
מאמי תתיחסי אליו הכי יפה שאת יכולה..
תגרמי לו לשכוח אותך! בדרך הטובה לא בדרך הרעה!
גם אם זה בזה שפחות תיפגשי איתו.. פחות תדברי איתו..פחות תספרי לו דברים.. או אפילו בזה שתכירי לו איזה מישהי! חברה כוסית שהוא לא מכיר .. השאלה היא מה את מרגישה שאת רוצה ויכולה לעשות למענו! ואני בטוחה שאת רוצה ויכולה כמה שיותר רק כדי שהוא יהיה מאושר..
אז מאמי אל תחשבי יותר מידי איך להתנהג מה לעשות מה לא לעשות כדי לא לפגוע בו.. תתנהגי בטבעיות אבל עדיין תחשבי מה לעשות.. אני לא יודעת אם הבנת אותי כל-כך זה נראה כאילו אני אומרת לך תחשבי אבל אל תחשבי.. אז הכוונה שלי היא שתחשבי מה את עושה.. אבל לא יותר מידי כי אז לא רק הוא יסבול את זה כי מן הסתם את תחששי לעשות משהו והוא ירגיש בזה.. אלא גם כי זה יבאס אותך! ולא יצא מזה שום דבר טוב!
אז מאמי אני מקווה שעזרתי לך! ושבסוף הכול יהיה בסדר! וכמו שאומרים יהיה 'happy ending!' ..
ואני מקווה שלא בילבלתי לך יותר מידי בשכל.. חחחחחחחחחחחח..
אם את צריכה משהו תגידי לי.. אני פה בשבילך! 😊 ..
אוהבת.. מעיין..
אני לא רוצה להרחיק אותו ממני!! חס וחלילה!
לנו קשר מאוד טוב ושנינו לא רוצים להרוס אותו... אני לא יכולה שלא לספר לו דברים ושלא לדבר איתו בטלפון ולהיפגש איתו זה פשוט לא יכול להיות...
אם אני העשה את זה זה באיזה שהוא מובן להתיחס אליו רע.. אני בטוחה שהוא לא מעונין שאני אתרחק ממנו.. ובטח ובטח שלא אפסיק לדבר אליו!
כמו שבטח הבנתם אני חוויתי אהבה חד צדדית! אבל נהנתי מכל שניה! ולמה? כי קיבלתי יחס חם ממנו.. (רק שבסוף נפגעתי אבל לא חשוב) אז ידיד שלי נהנה לאהוב אותי כמו שזה נראה כי אני מתנהגת אליו יפה... ומי כמונו כבר יודעים שזה כיף לאהוב ולקבל יחס טוב גם אם לא אוהבים אותנו בדיוק כמונו..
מכתב יפה רצח ואי כמה שאני מבינה אותך...
גם לי קרה משהו דומה עם ידיד שלי אבל הכל הסתדר בינינו
ועכשיו אנחנו ידידים טובים רצח והוא יודע עליי הכל ואני יודעת עליו הכל..
והוא אהב אותי פעם ואני לא אותו ובגלל שאני יודעת איך זה לאהוב ולא להיות נאהב כאב לי עליו
וניסתי להסביר לו ולהיות איתו כל הזמן כדי שלא יפגע..
ורואים שהוא באמת חשוב לך וזה טוב שנתת לו את המכתב
לא שמתי לב איך קוראים לך חח(שכתבת את השיר)מצטערת...
אבל תשמעי אני רוצה לשלוח את זה לידיד שלי תיכנסי שם ותיראי כתבתי תעזרו לי דחוףףQמיואשת...תגידי לי עם זה בעךר מתאים לשלוח את זה אליוו
אוהבת,חןן.
QUOTE (buster @ 10/03/2005) וואי מותק..
אני חייבת להגיד לך שאת משהו מיוחד...
באמת!..לא מוצאים אנשים שלוקחים את זה בצורה כזאת!!

אני מאוד אוהבת את הגישה שלך...ואת דרך ההתמודדות שלך עם המצב...

בהצלחה בהמשך...אוהבת המונים....מיכל... 😊
מסכימה עם מיכל..אהבתי ת'דרך התמודדות שלך עם המצב,לקחת את זה בצורה קלילה ולא נתת לזה להשפיע על היחסים שלכם...מאחלת לך בהצלחה ותעדכני אותנו מה הוא אמר בתגובה למכתב שלך..
תודה רבה לכולם!
אני יודעת.. פעם הייתה ביננו אי הבנה וחברה שלי פלטה:"למה אתה חושב שהיא (אני) תשים לב אליך בכלל אתה לא שווה היא לא תסתכל עלייך!"
ולא הייתי כשזה קרה .. באותו רגע ששמעתי שהיא אמרה לו ככה התחלתי לבכות!!!! חברה שלי השניה נלחצה חשבה אני הולכת להרוג את עצמי... אפשר לומר שהייתי בדיכי! לא רציתי שהוא יפגע ממני ושיחשוב שאני באמת לא שמה ולא מסתכלת עליו כמו שהיא אמרה וזה לא נכון.. בסופו של דבר הכל היסתדר!

hila1990 לא הבנתי למה התכוונת תסבירי את עצמך!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך