יש בחוץ שמש
אבל לי עוד קר,
קר בלעדיך...
איך היינו ביחד
לא היה בנו פחד,
אהבנו כל כך,
אף אחד/ת לא הצליח בנינו
ל-ה-פ-ר-י-ד
שום דבר את הרגש הזה לא הפחית
אבל לא מבינה למה?! למה זה קרה?
למה, למה הלכת איתה?
הבטחת לאהוב רק אותי
הבטחת לחבק אותי
עכשיו שאתה לא מחק, קר לי כל כך...
וימשיך להיות קר..
אפילו אם השמש תזרח..
בתאלוששששש =]]





