תספור את החבר'ה, כמעט כל המחזור הלך.
ליאור נרדם על ההגה ועל האיקליפטוס הגדול נמרח.
אהוד חזר מהפאב, אחרי שתי בירות לא לקח את הסיבוב.
וצחי טלי איתו, הוא לא יראה אותם שוב...
יובל טס לבאר שבע על 140, נסיעה באמת פראית, ביקש סיגריה, מפנה את הראש ונכנס לתוך משאית.
את ורד ורוני מצאו בתהום, בכביש בין דימונה לאילת, ואבא בוכה על הקבר, "התחננתי שיסע לאט".
הג'ינג'י יצא מהחתונה של אחיו וחצה את הקו הלבן,
הטרמפיסט שהיה איתו נפצע קשה והוא עצמו כבר לא יהיה חתן.
אפי גנב בחצות רמזור אדום ופגע בטנדר ראש בראש.
כל המכונית הפכה אדום, מרוסק המושב, ההגה הפגוש.
מי עוד? נשארו אודי ושאול, שאול כנראה יחלים, ואודי גמר את הBMW ועכשיו הוא על כיסא גלגלים.
ורחלי, רחלי היפה הזו, עם החיוך הפנטסטי, שברי זכוכית, וצלקות על המצח,
ולא עוזר שום ניתוח פלסטי.
ואילנית, ואורי וג'ודי נשארו, ונשארנו אני ואתה, ופעם אחת כבר ניצלנו כשהסוברו שלנו סטתה.
ואל תגיד לי "די עזוב" ואל תאמר לי מהנושא הזה לרדת, כי אני אומר לך, אנחנו מתים מוות חנטריש,
לא למען אידיאל, לא למען המולדת.
מוות ללא טעם מוות אפסי בשנייה אחת מהירה.
אז נשארנו אנחנו, תספור, חצי מהמחזור כבר איננו.
ורק מרכבות המוות הארורות, עדיין נושאות נושאות את שנינו...
תחשבו על זה... 😊
זה באמת עצוב
אבל זה גם נכון אני מקווה שהרבה יקראו את זה ויבינו שכביש זה לא המיתקן הזה בלונה פארק של המכוניות מרוץ זה אמיתי וצריך ליסוע כמו שצריך ולשים לב לכביש ולא לנהוג כששיכורים...
😕
אמא'לה באמת עצובבבבבבבב :'(
את רשמת את זה?
וואי איזה עצוב ונכון
את רשמת מאמי?
יסתומות זה בן לא??
חחחחחח זה באמת עצוב ואני מסכימה עם מעיין תחשבו טוב לפני שאתם עולים עם מישהו על הכביש ועוד שהוא שיכור בכלל אל תחשבו על זה מוווואאההההה שמרו על עצמכם אוהבת מללאא
אורטלי
אמאלההה איזה עצובבבבבבבבב יואוווו 😢
אתה כתבת את זה??
מוואה ענקיתתת
לא זה לא אני כתבתי את זה...
זה נכתב ע"י חיים חפר, בשנת 1990...
כמו שזה היה אקטואלי פעם כך, זה גם אקטואלי היום...
אנשים לא יודעים לנהוג, זה לא רק אנשים טיפשים שנוהגים שיכורים..
חוסר סבלנות בכבישים, חתחת אותי? חכה מה אני יעשה לך...
סיבובים מסוכנים, מהירויות מטורפות, חוסר סבלנות, ובנוסף, כאילו זה לא מספיק,
גם לממשלה לא אכפת מהעניין ורמת התשתיות בארץ שואפת לאפס!
בשביל זה יש אגודת אור ירוק לחיים שבטח שמעתם עליה ובטח חתמתם שם, שמקימה מאבק נגד אדישות הממשלה! תאונות הדרכים זה הטרור הכי גדול שהיה אי פעם במדינת ישראל..
ב-1990 ??? חחח וואלה?? טוב לדעתת
מוואה ענקיתתת