בשבילי אהבה זה החיים
האהבה גורמת לי לרחף ולהרגיש בעננים
אני אוהבת לאהוב ואוהבת לחבב
אני אוהבת לנשק ואוהבת ללטף
אהבה היא התקווה
אהבה היא הצלחה
אהבה היא אהבה יש בי אהבה
כשאני מאוהבת אני מתרגשת
כשאני מאוהבת אני אוהבת
אהבה היא אהבה בשבילי ובשבילך
אהבה היא אהבה כי אהבה היא אהבה
מהי לדעתכם האהבה?
מה לדעתכם היא שווה?
האהבה...
היי...
מהי אהבה?
אהבה לפעמים כואבת אבל נותנת אהבה..
אהבה היא דבר יפה
באהבה תמיד יש התחלה ורוב המקרים גם סוף..
אהבה - תמיד אנשים מאוהבים תמיד הם בעננים..
האם האהבה זה שווה??
תלוי במקרים..
אם הזוג מאוהב והכול טוב ויפה....אז אהבה שווה שווה..
אבל אם הם לא מסתדרים אבל נשארים בלת ברירה כי הם עדיין אוהבים..אז לא שווה להישאר באותו קשר זה
ואפשר לאישאר ידידים..
קודם כל תודה רבה שהגבת
אני מבינה אותך
כל אחד חושב משהו אחר על האהבה
אבל כשמחברים את זה בייח זה יוצא דבר יפה נורא
אנשים תגיבו אני רוצה לדעת מהי אהבה בשבילכםםםם!!!!!
נשיקות וחיבוקים
אלי ללו
ומה איתך? חמודה?
את מאוהבת??אין חבר? יש חבר??
אהבה, משהו מוזר, משהו מיוחד,
מי שנתפס בה אינו רוצה לצאת,
רוצים להשאר, להמשיך לאהוב,
והחיים פתאום כל כך ורודים..
אך יש לפעמים שאהבה כזו מסתיימת לפתע,
מן משהו השובר את גלי האהבה,
בשביל מישהו זה סתם משהו יפה שנעלם
אך בשביל מישהו אחר נחרב כל העולם
והאדם התמים שלפני רגע אהב,
מוצא את עצמו בתוך תהום עמוקה מחפש את שברי ליבו שנחרב
אך עם כל הכאב שעלול להופיע
אהבה בשבילי היא לא רגש מרתיע,
אני אוהב להאהב, ואוהב לאהוב
כשיש לי משהו שאלי ואל ליבי כה קרוב...
זוהי אהבה בשבילי...
אהבה אממממ...
לפעמים זה יכול להיות כמה דברים מושלמים אשר מתחברים אחד לשני,
כאב+אושר+עצב+קנאה+שמחה+ריחוף בעננים,
ועוד הרבה דברים יפים ומצד שני עצובים וכואבים,
אבל סה"כ אהבה זה הדבר הכי גדול שמחבר בין האנשים,
שגורם להם לעשות הכול,
והכוונה הכול זה לא לחשוב על כלום,
רק על מי שאוהבים,
ולעשות למענו הכול רק בשביל שהוא יהיה מאושר,
רק בשביל שלו יהיה טוב,
אנחנו לא חושבים על עצמיינו,
אלה על הבנאדם שאנחנו אוהבים...
אהבה זה רגש ענק,
אשר מכניס בו הרבה דברים...
אהבה זה דבר ענק,
אשר קורה לכולם,
משנה אותנו מבפנים,
לפעמים לטובה ולפעמים לרעה,
אבל בלי זה אין לנו חיים 😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 10/03/2005) אהבה אממממ...
לפעמים זה יכול להיות כמה דברים מושלמים אשר מתחברים אחד לשני,
כאב+אושר+עצב+קנאה+שמחה+ריחוף בעננים,
ועוד הרבה דברים יפים ומצד שני עצובים וכואבים,
אבל סה"כ אהבה זה הדבר הכי גדול שמחבר בין האנשים,
שגורם להם לעשות הכול,
והכוונה הכול זה לא לחשוב על כלום,
רק על מי שאוהבים,
ולעשות למענו הכול רק בשביל שהוא יהיה מאושר,
רק בשביל שלו יהיה טוב,
אנחנו לא חושבים על עצמיינו,
אלה על הבנאדם שאנחנו אוהבים...
אהבה זה רגש ענק,
אשר מכניס בו הרבה דברים...
אהבה זה דבר ענק,
אשר קורה לכולם,
משנה אותנו מבפנים,
לפעמים לטובה ולפעמים לרעה,
אבל בלי זה אין לנו חיים 😉
מסכימה עם כל מילה שלך!
😎 😊
*~ענבל~*
QUOTE (Ocean @ 10/03/2005) QUOTE (ילדונות_17 @ 10/03/2005) אהבה אממממ...
לפעמים זה יכול להיות כמה דברים מושלמים אשר מתחברים אחד לשני,
כאב+אושר+עצב+קנאה+שמחה+ריחוף בעננים,
ועוד הרבה דברים יפים ומצד שני עצובים וכואבים,
אבל סה"כ אהבה זה הדבר הכי גדול שמחבר בין האנשים,
שגורם להם לעשות הכול,
והכוונה הכול זה לא לחשוב על כלום,
רק על מי שאוהבים,
ולעשות למענו הכול רק בשביל שהוא יהיה מאושר,
רק בשביל שלו יהיה טוב,
אנחנו לא חושבים על עצמיינו,
אלה על הבנאדם שאנחנו אוהבים...
אהבה זה רגש ענק,
אשר מכניס בו הרבה דברים...
אהבה זה דבר ענק,
אשר קורה לכולם,
משנה אותנו מבפנים,
לפעמים לטובה ולפעמים לרעה,
אבל בלי זה אין לנו חיים 😉
מסכימה עם כל מילה שלך!
😎 😊
*~ענבל~*
ת' שאת מסכימה איתי מאמי 😉
במקום להסכים אולי תכתבי משהו משלך??!
ואביברטל (משהו כזה) למה לא כתבת מהי אהבה בשבילך???!!!
אני רוצה לדעת נווו אנשיםםם!!!!
יאללה בה ביי
נשיקות
אלי ללו =)
אהבה זה אממממ..
אהבה זה הכול זה הדבר הכי יפה שאפשר להרגיש בחיים האלה ליפעמים כואבת
ליפעמים מיאכזבת ליפעמים בילתי איפשריתתתתתת אבללל..זות תימיד תישאר אהבה
הדבר הכי יפה טוב וקיים שיכול ליקרות לבנאדם...וזהו תהנווווו 😊 כי אהבה זה חשוב
אוהבתתתתת מואההההה
עדי
אהבה היא הרגש הכי יפה בעולם
היא מופיעה שאתה גדול וגם שאתה קטנטן
האהבה לפעמים מכאיבה
נותת תחושה של אכזבה
אבל אין מה לעשות אין כמו האהבה
אהבה זה הכל בשבילי
איך אפשר לחיות בלי אהבה תגידו לי?
איך איך איך איך???