פליזזז
המשךךך
בבקשהה בבקשהה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ?!
[B][FONT=Arial][COLOR=blue]
ואמר...
המדריכה שונטל מסרה שיורדים מהמטוס ישר ללכת לקחת תיקים..
ולהיתאסף באולם נכנסים של שדה התעופה
טוב אמרתי בישנוניות והיתקפלתי בשמיכה שקיבלתי בתחילת הטיסה..
אבל הוא....... אממ לא יודעת מיזה..
או אך הוא נראה נשאר לעמוד מולי..
רצית עוד משו שאלתי.!?
לא..סליחה..
והיסתלק משם מהר..
יופי חשבתי לעצמי.. בטח איזה אחד דבק..=/
הטיסה הייתה משעממת אבל נירדמתי חצי מנה ואז היתעוררתי בידיוק לאוכל איזה כיףף 😁
אכלתי רק סלט ולחם עם גבינה צהובה.. שהיה שם..
ומיץ תפוזים שהיה די חם..=/
ונחתנו..
ירדנו מהמטוס בתוך שרבול כזה..כמו שיש בטרמינל 6 החדש..
והתחלנו לחכות לתיקים שלנו..
בינתיים הלכתי לשירותים לעשות פיפי..😛
ואז שחזרתי.... כבר אמא הייתה עם התיקים..
והלכנו לכיוון אולם הנוסעים..
היתה שם מין קפיטריה כזאת..
אמא קנתה לי שוקו.. וקוראסון(אם כתבתי נכון..😛 ) והתיישבנו..
שתיתי לעצמי בכיף ובשלווה
עד שמשו משך את עייני
ואמר...
המדריכה שונטל מסרה שיורדים מהמטוס ישר ללכת לקחת תיקים..
ולהיתאסף באולם נכנסים של שדה התעופה
טוב אמרתי בישנוניות והיתקפלתי בשמיכה שקיבלתי בתחילת הטיסה..
אבל הוא....... אממ לא יודעת מיזה..
או אך הוא נראה נשאר לעמוד מולי..
רצית עוד משו שאלתי.!?
לא..סליחה..
והיסתלק משם מהר..
יופי חשבתי לעצמי.. בטח איזה אחד דבק..=/
הטיסה הייתה משעממת אבל נירדמתי חצי מנה ואז היתעוררתי בידיוק לאוכל איזה כיףף 😁
אכלתי רק סלט ולחם עם גבינה צהובה.. שהיה שם..
ומיץ תפוזים שהיה די חם..=/
ונחתנו..
ירדנו מהמטוס בתוך שרבול כזה..כמו שיש בטרמינל 6 החדש..
והתחלנו לחכות לתיקים שלנו..
בינתיים הלכתי לשירותים לעשות פיפי..😛
ואז שחזרתי.... כבר אמא הייתה עם התיקים..
והלכנו לכיוון אולם הנוסעים..
היתה שם מין קפיטריה כזאת..
אמא קנתה לי שוקו.. וקוראסון(אם כתבתי נכון..😛 ) והתיישבנו..
שתיתי לעצמי בכיף ובשלווה
עד שמשו משך את עייני
סורי על ההמשך הקצר והייבוש המטורף שעשיתי לכםםם
אבל חזרתי הרגע מטיול שנתי ואני סחוטה מעייפותתת
אוהבת אותכם הכי בעולםםםםםם נשמותייי מואהההההההההההה
מקווה שאתם עדיין אהובים ת'סיפור 😁
המשךךך
סוףסוף יש המשךך חיחי