אני לא יעשה לך מגילות אני יגיד כמה מילים
שאולי ישאירו בך צלקות וצל של ספקות
בתקווה שתשתנה ותהיה מה שאתה באמת צריך לראות!
בחיים לא תלמד מהי אהבה כל מה שנתנו לך
זרקת לאשפה אתה מצפה לקבל יותר תבין זאת לשניה
כי בחיים לא תלמד אם לא תשנה את עצמך.
שיחות של לילה ויום ויכוחים אפילו בחלום
הודעה חמודה ששלחתי לך אפילו מחקת ולא שלחת חזרה
מה כולה רציתי אהבה? אהה כן מילה קטנה משמעות גדולה אפאחד
לא ציפה ממך אבל הצעת את עצמך מה קרה לך איפה אתה עכשיו
התנתקת מכולם אתה בעולם אחר שנינו מדברים לצדדים
ואתה בצד הקודר, אתה לא מרגיש שאתה נופל כבר אין במה לאחוז,
מה החלומות האלו ילד לאיפה תכניס את כולם? עד כמה יכול הלב להכיל
כל עוד לא עשית מעולם? בחיים לא תלמד לכבד ולשפוט כי מה שעובר לך
בראש זה סטיות.. אתה מעופף משחק משחקים ואני חשבתי שאנחנו בוגרים
ועוד אחרייך כמו ילדה טיפשה מתחילה לקנא הדרך אבודה לא רואה זאת
עיוורת ממך לא עוד מספיק עם השטויות כולם היו צריכים לספוג את העצבים שלי
באותם דקות, הכל עבר עונות חלפו אתה מאחור המשחקים נגמרו, מסתכל עליי
עכשיו? בוא נסיים זאת בצורה יפה אני שמחה שאני לא איתך אני שמחה ששכחתי
אותך אני שמחה שטוב לי על הלב ואני הכי שמחה שעבר סופסוף הכאב תתבגר
מטומטם לא חיים לנצח אתה כמו ילדה קטנה מאמין לכל מילה שניה היא עובדת עלייך
לא מותק זאת לא קנאה אתה שוב נופל כמה אני יכולה להתנהג כמו מדריכה נמאס לי
ממך בא לבקש עצות? לך תזדיין ואל תנסה לרמות נמאס לי מאותם ימים בגללך הפסדתי חברות
אני מרגישה שהכבוד שלי נפל לצנרת סופסוף אתה סגור בתוך מסגרת כמו תמונה שאפאחד
לא ישתין לכיוון שלה ואם הייתי בוחרת איפה לחרבן הייתי דווקא בוחרת עלייך מותק אני כבר
לא שמה עלייך נמאס ממך תתבגר אני עברתי הגיע הזמן שתעבור גם אתה תהיה מציאותי
ותפסיק לחשוב את עצמך כולה עוד בנאדם מילא היית תורם אני כל כך שונאת אותך שאין
כבר על מה לדבר אתה לא נושא לשיחה אני סוגרת מעגל לשניה, אל תתקל בי ואני לא ייתקל
בך סופסוף מה שהיה צריך לקרות קרה פשוט אתה בחיים לא תלמד לא היום לא מחר וגם לא
בעוד שנה.





