אני צריכה HELP@!!!!
אני צריכה משפט אהבה.. כזה מהתנ"ך או משהו ספרותי כזה לעבודה בספרות..
טנקס סו מאצ' פיפל!!!!!!!!!!
ד"א..
אני מירי ...ואני חדשה פה 😁 😊
מאמו'ששש
ברוכה באהה אני שקדד.. ( קדיי ) בת 13 מראשוןן =]]
יש כאן אחלה אנשים
היתמכרות נעימה! =]]
ויבוא מושה וישים ידו על ציצה של שרה ויעשו א=ה=ב=ה
ושרה גונחת " אוו אווווווווווו אתה טובבבבבב אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא "
ויגמור מושה ויוציא את פינו מפוטה של שרה וינוחו
חחחחחחחח סתם מה הקשר? חחחחחחחחחחחח
פליז....😢
משהו יפה כזה...
😕
עד כמה שאני יודע בתנייך אין מפשטי אהבה
QUOTE (son_of_rain @ 07/03/2005) עד כמה שאני יודע בתנייך אין מפשטי אהבה
חחחחחחחח..הרגת אותי 😂
מאמי אני גם לא מכירה משפטים כאלה אם אני אמצא משהו אני אשלח לך
ממממממממממממ.. אין יחס אלי??
אני יחרטט לך עכשיו, למה את נשמעת נואשת...
אבל אל תצחקי למה אין לי ת'חוש לכתוב משפטי אהבה...
"האהבה שלי אלייך תיגמר כאשר מישהו יצליח לספור את כל הכוכבים ולספור את כל גרגרי החול"
כמו שה' הבטיח לאברהם שיביא לו ילדים כמו סכום הכוכבים וכמו סכום גרגרי החול...
QUOTE חחחחחחחח..הרגת אותי
למה
את מכירה?😊
ילדודס.
"מים רבים לא יכבו את האהבה, ונהרות לא ישטפוה".
שיר השירים, פרק ח', פסוק 7.
משפט מעולה לעבודה שלך, בהצלחה
QUOTE (son_of_rain @ 07/03/2005) QUOTE חחחחחחחח..הרגת אותי
למה
את מכירה?😊
חח...אני לא
למה אפחד לא מיתיחס לתגובות שלייייי?????????????????????!?!?!?!
זה לא יפההההההה יותר אני לא מגיבה!
חחחחחחחחחחחח קדיי הינה אני מתייחסת..
וקרעת אותי עם התגובה שלך...
אבל אולי במקום להגיב לכי תמשיכי את הסיפור שלך אני במתח
מאמי קודם כל ברוכה הבאה
תהני נשמה
אין לי מושגג בובה סורייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*