אני אוהבת אותך, אני כותבת..
אני יבוא, אני אומרת..
אחרי זה מה אני באמת עושה?
כלום אני נעלמת כאילו שכחתי ממך...
אני סולחת, כי אני אוהבת
אני שוכחת, שוב ממהרת..
מעופפת לא מבינה עניין
אחרי זה אני באה בטענות
והדמעות שוב יורדות..
זמנים קשים עוברים עלינו
מותק תביט בסיפור רק שנינו
אהבתי אלייך אמיתית וכנה
לפעמים אני מחסירה
זה לא שהיא ירדה אני עדיין אוהבת
באותה מידה לפעמים אני מאבדת
את עצמי בכוונה.. אני מנסה להסביר לך
את משמעות ההרגשה, שלפעמים אהבה
היא סרטון או אגדה אנחנו מנציחים אותה
והיא נשמרת בזיכרון נפלא..
אני לא עוזבת אני תמיד איתך
אני אוהבת אותך ואני לא רק כותבת
אלא גם בטוחה..
אני לא באה בטענות אני יודעת איפה אני טועה
אבל הדמעות עדיין יורדות והתחלתי להרגיש בודדה..
אני באה אלייך בתקווה עצומה
ומה אני מקבלת? "עזבי היא אבודה"..
מאמי מעולם לא הרגשתי כל כך אהובה
אני מנסה להסביר לך את אותה ההרגשה..
אני הולכת וחוזרת אבל אני תמיד שם איתך
בין כל הצבעים וכל הצורות בין הרגשות וכל אותם
תובנות, אני מודעת לכך שאני מטורפת..
אבל עלייך ואני לא מוותרת.





