הלו ילד אני כאן כדי לעורר לך את החושים
להטריף אותך מכל הכיוונים להוציא אותך מהכלים
לסובב לך ת'רגשות לאנוס אותך בנשיקות
להוציא ממך את כל האשליות.. להראות לך מהן עשר המכות..
באהבה, הכל יכול להיות טוב וגם רע אתה שם לרגע אם נעלמת לשניה
מותק נפלת וזאת הבעיה אתה 24 שעות עירני.. מותק איתי אתה תהיה מציאותי..
אני כאן כדי לבנות איתך ת'חלומות להגיד לך מילים יפות..
לספק לך תשוקות ולהט של רצונות.. אתה תנסה לאבד אותי מותק
אתה תצטער לא אני, אני כאן מכמה סיבות בסוף אתה תראה מה זאת אהבה
כי יחד נגשים משאלה גדולה ואם אתה לא מאמין שחלומות מתגשמים
ילדון קח צעד אחורה יש משחק זיכרון אני יוכיח לך שלא הכל סיבוכים
יש עוד דרכים להרגיש אהבה כי אני יודעת מה בתכל'ס ודבר לא השתנה..
מעדיף לקחת קלף ולחכות תור אז בקשה אבל את המשחק מקדים אני יעשה.. תודה.
מותק תבין זאת לא עוד אגדה כאן הכל אמיתי הלו? מציאות רגשות וגם אכזבה חח צוחק?
להוכיח לך.. יש עוד הרבה בחוץ שעוד ישתינו על הפוסטר שלך, חושב את עצמך מה אתה חש?
עוד יבוא יום וכבר לא תהיה נרגש, תפסע בצעדים קלים בושה תעדוף אותך ממרחקים..
ואז תביט אחורה, אהובתך.. כבר הלכה, די נמאס להוכיח להגיד לנסות וכלום לא קרה..
הרי לא האמנת וזאת צרה, בוא נסכם זאת בכמה מילים.. לא פלא שנשארת תמים, מאמין
לכל שטות לא מנצל את ההזדמנות מכל צד אשליה אחרת מאמי אני עברתי
אני כבר בוגרת הבנתי שהכל טבעי שנינו בני אדם מתחיל לרדוף אחריי?
לאבד שליטה.. מותק, טבעי שלא תשלוט בעצמך.. =)





