אני לא מסוגלת לשכוח!!!!!!!!!!! אני לא מסוגלת להמשיך בחיים שלייייייייייייייי יותר אני והידיד הכי טוב שלי לא מתקשרים כבר הרבה מאוד זמןןןןןןןן...ומה לא עשיתי כדי להשלים איתו הוא פשוט לא מוכן להקשיב לי הוא אומר שיותר טוב לו ככה שאנחנו לא מדברים שככה הוא יכול להתרכז ככה הוא רגע..!!הוא לא רוצה להשלים איתייייי והוא הסביר לי את זה אפילו בצורה יפה...אבל עדיין קשה לי לשכוח את כל מה שעברנו ביחד את כל התקופה היפה הזאת אני לא רוצה לשכוח זה מפחיד אותי אני לא יודעת אני רוצה להציל את כל מה שהיה לנו אבל הוא לא רוצההההה ואני אל יכולה לעשות כלום..פשוט בא לי למותתתתתתתתתת אני יודעת שאכפת לו ממני אני חשובה לו!!למרות שהוא אמר שאני כבר לא..
בבקשה תעזרו לייייייי אני לא יודעת מה לעשות בא לי למותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!
מאמי להכריח אותו את לא יכולה,
מצטערת להגיד לך זאת,
אבל אין לך מה לעשות,
את צריכה לנסות להתרחק ממנו קצת,
ואז הוא יקלוט לבד שאת כן חשובה לו כמו שאת אומרת,
והוא יבוא עלייך לבד ויגיד לך זאת,
בנתיים עם את תרדפי אחריו את רק תעלי לו על העצבים ואז באמת את יכולה לשכוח מהידידות שלכם 😉
אני גם חושבת..
את לא יכולה להכריח מישהו להיות איתך..אפילו בתור ידיד...
זאת בחירה שלו...
אבל אולי באמת..עם הזמן...אחרי שתעזבי אותו ותניחי לו, הוא יבין
שאת חסרה לו, שאת חשובה לו, ושהוא רוצה לדבר איתך..
אבל אולי גם לא...את זה רק הזמן יגיד...
בינתיים תנסי להעסיק את עצמך בדברים שונים...תצאי יותר..
תסתובבי...ותנסי כמה שפחות לחשוב עליו..למרות שזה קשה..
את לא יכולה להיות תלויה בו ורק בו...את צריכה להיות בזכות עצמך
אם יש לך ידיד טוב ואם אין לך..!
בהצלחה..ויהיה בסדר מתוקה..
עדי
יו זה בדיוק גם מה שקורה ליי...
אני פשוט לא מעכלת את זה עדייןןןןןן!!!!!!
נשמה לפי דעתי כחי אותו לשיחה רצינית פנים מול פנים
תגידי לו הכול יענו דברי איתו
ועם הוא עדיין לא רוצה.. בעיה שלווווו!!!
אל תרדפי אחריוו הוא עוד יתגעדע ויחזור על 4!!!!!!
מי מסכים איתיייי??? =]]
מקווה שעזרתי
אוהבת מלאאא
קדקדד