אני כל כך בהלם מאנשים, הם דוחים כל כך בע, בא לךי להקיא, תזכרו שבחיים אל תאימנו לאפחד, לאנשים כמובן כי הם סתם זבלים!!!
יש לי חבר והייתה תקופה, שחשבתי שאני לא אוהבת אותו והייתי מבולבלת ברגשותיי,
וכפי שאתם מכירים אותי אתם יודעים שיש לי הרבה בעיות
ורק מלפני כמה ימים הבנתי שאני מטורפת אליו ואוהבת אותו 😁
בזמן שהייתי בדיכאון וכול זה והיה לי מלא בעיות רק ילדה אחת עזרה לי והיא אמרה לי שממש בא לה לעזור לי,
וכול זה ושאני יספר לה הכול,
אני האמנתי בה כי היא הייתה ממש חמודה
והיא הכירה את חבר שלי, והיו דברים שהסתרי ממנו
אז סיפרתי לה כול מיני סודות ואמרתי לה שלא תספר,
ואתם יודעים מה גילתי מחבר שלי? הוא לא סיפר לי שהיא סיפרה לו אבל שהוא אמר שהוא יודע תסוד שלי
ידעתי שהיא סיפרה לו אותו, כי בזמן אחרון הם התקרבו!! וקינתאי והכול, והיא היחידה שידעה עליי משו,
היא חשבתי שהיא באמת רוצה לעזור לי והיא השביעה אותו שלא יספר לי שהיא סיפרה,
אנחנו חשבנו על פגישה באמת חשבתי שהיא רוצה לעזור לי ונראה לי היא סתם רצתה את חבר שלי!!!
יואו אני כל כך בהלם,
בחיים על תאמינו לאפחד!!
אפחד...
זה לא היה סוד חשוב אבל זה סוד מהעבר שלי שלא רציתי שהוא ידע ובכללי אני לא אוהבת כשיודעים אותו!
אבל היא סיפרה לו יווו אני בהלם 😢
מאמי זה לא נכון יש ויש אנשים... יש כאלה שאפשר לסמוך עליהם
ויש כאלה שאי אפשר לסמוך עליהם!
זה ממש מגעיל מה שהיא עשתה
אבל אין מה לעשות מאמי יש אנשים כאלה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש היא סתם כלבה ובאמת יש אנשים כלבים גם לי תקעו סכין בגב מלא פעמים ולמדתי לסםר לאנשים רק את מה שלא אכפת לי שכולם ידעו כי להמון אנשים ולאלו שמקיפים אותי לפחות כולם מדברים בלי הפסקה וחייבים לספר כל מה שאומרים להם......
ואני מבינה אותך מאה אחוז ותדברי עם החבר שלך ותסדרי איתו הכל....
אוהבת אלה!
מאמי באמת לא כולם ככה
ונפלת על מישהי באמת מגעילה, ואם זה לא היה עם הסוד הזה זה היה עם סוד אחר
ויש לך מזל שהיא סיפרה לחבר שלך כי אצלי למשל חבר שלי יודע ה-כ-ל עליי פשוט ה-כ-ל!!!
אני ממש לא מסתירה ממנו כלום וממש טוב לי עם זה ככה אני מרגישה חופשייה לעשות איתו הכל
אפילו להפליץ ליידו 😂
מורן מאמי תראי אני מבין אותך שאת כועסת על **** היא אל אשמה אני התקרבתי אליה וכמו שאת יודעת לא כל כך קשה לי לגרום למישהי לרצות אותי אפילו שאני לא מתכוון לזה היא התאהבה בי ופשוט הינו בשיחה נורא עמוקה והיה קשה לה להגיד לי לא אני מצטער שגרמתי לסיכסוך ביניכן זה לא מה שרציתי .... סליחה סליחה סליחה
ועוד משהו למה את רושמת שאת אהבתי אותי עד לא מזמן כאשר במקום אחר רשמת אל אהבת אותי לעולם!!!
אני יודע שאני לא מלאך אבל גם את לא וגם מעיין לא
מוסר הסכל: אף אחד לא טהור אף אחד לא מלאך ואף אחד לא באמת ילד טוב של אמא!
לא כולם אותו הדבר,
וזה לא אומר שצריך לא לסמוך על אנשים,
כנראה נפלת על הבת זונה הלא נכונה...(סליחה על הקללות!!)
תמשיכי לחפש ותגלי אנשים מרהיבים!!(=מדהימים, למי שלא הבין את זה בשפה גבוהה, כמוני)
בהצלחה דניאל...