והנה ההמשך..!!!
~~ארז החל ללכת לכיוונו של הילד אך הילד קם והתחיל ללכת לצד השני, ארז הלך עוד כמה צעדים וההוא החל רץ, אך ארז הצליח לקלוט את פניו, זה היה אוהד...~~~~
" בוא לפה" צעק "יכול לגנוב את החברה שלי לפחות תעמוד מולי כמו גבר" אבל אוהד כבר הספיק להיעלם, ראשו של ארז עבד במהירות, לא מספיק הוא גונב לי את החברה, וגורם לה לבגוד בי, הוא גם עוקב אחרי?? אני אתפוס אותו...
"ארז" שמע לפתע קול קורא מאחוריו, זה היה אורי שעמד בראש המדרגות היורדות למגרש, "מי זה היה?" שאל "נסיך החלומות, זה שגנב לי את החברה" ענה ארז ורץ אל אורי, "למה הוא היה שם בכלל?" שאל אורי בפליאה "אין לו כבר מה לעשות? לעקוב אחריך?" "הוא הסתכל עלי ועל שחר מדברים" ענה ארז "הוא בטח פחד שהיא תחזור אלי, או אולי תבגוד בו איתי.."אורי הסתכל בארז במבט שואל "אתה, ושחר דיברתם?, למה?" "היא באה לבקש סליחה וכאלה,"ענה ארז "מנסה לתת לי תירוצים מטומטמים למה היא בגדה בי," "ומה ענית לה?"שאל אורי "שאתה רוצה לחזור אליה, או משהו בסגנון?" "לא," אמר בקול מאוכזב "למרות שכל כך רציתי, היא אמרה לי כל מני דברים איך הכול התחיל," "ובכית?"שאל אורי בספקנות "כשדיברת איתה, בכית?" "הדמעות כמעט יצאו" אמר והצביע על עיניו "אבל לא הוצאתי החוצה, אבל היא כמעט בכתה היא יללה כזה, על זה שאני לא מוכן להבין אותה..." "למה שתבין אותה?" התפלא אורי, "היא בגדה בך מה יש פה להבין? גם אם היא כבר לא אהבה אותך והייתה לה אהבה אחרת, אם היא הייתה גומרת את זה יפה זה היה בסדר, אבל היא בגדה בך..." "וזה בדיוק מה שאמרתי לה" ענה ארז "רק שהיא לא הצליחה להבין את זה.." אורי כרך את ידו סביב כתפו של ארז "זה מראה לפחות שעדיין אכפת לה ממך," אמר "ושהיה לה רע לגמור את זה ככה..." אבל מה זה מועיל לו שאכפת לה ממנו, חשב ארז הרי היא עם אוהד והמעשה נעשה כבר אז מה זה משנה... "טוב זה לא העניין" אמר ארז "שיהיה אכפת לה עד מחר כל עוד היא עשתה את מה שעשתה..." "ככה אתה צריך להישמע" ענה אורי "עכשיו תלך תכיר בנות והכול יהיה יותר טוב..." "כן הא.." ענה ארז "ומה יהיה עם המסיבה?" שאל "אנחנו כבר נחשוב ביחד...."עודד אותו אורי, "עכשיו בוא לשיעור, זה השיעור האחרון, לא היית כל היום ואתה גם ככה על הכוונת..."
אורי וארז התקדמו לעבר הכיתה, עכשיו היום נראה לארז הרבה יותר וורוד משהיה בבוקר, הוא כבר לא היה שבור כמו קודם, אורי עזר לו להתעודד.
בכניסה לכיתה ראה ארז את השלט של מסיבת יום האהבה שנערכת מחר, ושוב עלו החששות בליבו,
"אני עדיין לא יודע מה יהיה מחר במסיבה" אמר ארז לאורי "הייתי אמור להיות עם שחר אבל העניינים לא ממש הלכו.." אורי הביט בארז מבט מעודד "יש לנו יותר מ24 שעות למצוא לך מישהי," אמר "אל תדאג, אתה תסתדר..."
נראה לי שאנשים לא אוהבים את הסיפור שלי...
אין לי בכלל תגובות פה!!! (או שפשוט אין כוח לקרוא??) טוב מילא, יש את הקצת שאוהבים
אז הנה המשך בשבילכם...
מה זה לא אוהבים את הסיפור שלך?!!??
אנחנו מתתתתייים על הסיפוררר!!
גילי שלי....אני מחכה להמשך..!! 😊
מה זה לא אוהבים?!?!?!?! סיפור מהמםםםםםם פשוט רק עכשיו ראיתי אותו
תעשה המשך מהר מהר מהרררררררררררררררררר
איזה סיפור אלווווווףףףף גילי מאמי ה-מ-ש-ך מהררררר כפרה עיליךךךךך..
שבת שלוםםם
גיליייייייייייייי
אל תדבר שטויות תעשה לי טובה 😠
אתה כותב ממש יפה
אוהבת ליקוש 😂
סיפור יפה מאוד....המשך מהרררררר