שמע, המילים לא קלות אבל הן פשוט יוצאות מתוכי
עם הרגשות שבלבי.. תראה, העולם נראה יפה...
אבל מה כל זה שווה? אם אתה לא איתי?
כי אני שם מונחת בין זרועותייך ואני שם מעלייך
נכנסת ישר אל תוך חייך וחודרת אל נשיקותייך
אוספת אותך אל תוך גופי כי אתה שלי .. אתה שלי...
תבין, הכל יכול להיות פשוט, אבל זה לא בא בקלות
ישנם עוד אנשים החיים לא וורודים..
ואיך?.. תלמד לראות את הכאב, שלמרות הכל מחייך..
ולמרות הכל עוטף?
כי אני שם מונחת בין זרועותייך ואני שם מעלייך
נכנסת ישר אל תוך חייך וחודרת אל נשיקותייך
אוספת אותך אל תוך גופי כי אני יודעת שאתה שלי.. אתה שלי..
בסוף.. עוברים כל דבר אבל נשאר שום דבר..
והעולם כבר מיותר.. כן, הוא יפה אבל לא שווה..
אני עדיין בין זרועותייך מותק אני תמיד שם מעלייך..
ולא יפסיק להיכנס אל תוך חייך ולא אחיה ללא נשיקותייך..
תבין שאם לא גופך מוחשי.. אני מאבדת את כל רצוני,
אני יודעת שאתה תמיד איתי.. אני יודעת שאתה שלי.. אתה שלי..





