זה היהה היום הראשון לכיתהה ז' הגעתיי לבצפר החדשש -כי עברתיי בצפררר כי לא ממשש היה לי כיףףף ונהנהתי יותר בבצפר שבוו אני נצאת עכשיוו [[[= הגעתיי הכל טוב ויפהה הייתיי עם חברות ועם הידידים הכרתיי את כולם בבצפררר ואז לפתעע ראיתייייייייי מישהו שלא האמנתי שאני אראהה
רוציים המשךך?מקווה שאהבתםם?לפחות 5 תגובותת ואני ממשיכהה!!!
אניאומרת לכולםם פה שהסיפטור לא יהיה מושלםם כי אי רק בת 13 והסיפורים של ילדהה בת 13 לא הכי מענייניםם חחח ביי אוהבת אותכםםםם מלאא.1
היייייילהה.... 😁
מאמי את מדברת שטויות -] בטח שיכול ליהות סיפור יפה לילדה בת 13 זה לא משנהה בת כמה אתתת =]]
ותמשיכי זה נראה סיפור יפה.. - ותעשי פרקים יותר ארוכים מאמי
אוהבתותך בלו'ש
בלווו'שש...חחח חמודה תודה על התגובהה!!אבל אני לא ממשיכה את הסיפור הזהה...אני כבר עוד מעט עוד כמה זמןן יפרסםם סיפור חדשש
בתת כמה אתת??
ביי מווואה אוהבתתת מלאא היללהה
בובה זה ממש לא נכון...
ולמה נישע דווקא סיפור יפה
אז תמשיכי
אוהבת*-*אולוש*-*
אולושש תודה מאמיי...
בת כמה אתת?
בת 14
ואת?
ואל תשכחי להמשיך כן?! חחח 😁
אוהבת*-*אולוש*-*
אני בת 13וחצי עוד כמה זמןן...חח
אה ואני כתבתי אוהבת הילה אז זו לא אני כתבתי כאילו חברה שלייי כתבה והיא כתבה ת'שם שלה בטעות במקום ת'שעםם שלייי
אז קוריאםם ליי חןן!!חח....לילה טוב שיהיה לךך!
אני פה ביינתיםם...
אהה ורציתי לשאול איך אני יודעת ששולחים לי הודעוותת ואיך אני יכולה לשלוח הודעותת לפרטיי???
לאב יווו חןן
אני בת 13וחצי עוד כמה זמןן...חח
אה ואני כתבתי אוהבת הילה אז זו לא אני כתבתי כאילו חברה שלייי כתבה והיא כתבה ת'שם שלה בטעות במקום ת'שעםם שלייי
אז קוריאםם ליי חןן!!חח....לילה טוב שיהיה לךך!
אני פה ביינתיםם...
אהה ורציתי לשאול איך אני יודעת ששולחים לי הודעוותת ואיך אני יכולה לשלוח הודעותת לפרטיי???
לאב יווו חןן
חחח סבבה בובה אין בעיה...
ויש לך בדף הראשי בצד מתחת לסקרים יש שם "הודעות האהבה שלך" ועם יש לך הודעה
אז ב"לא נקראו" יהיה כתוב לך מספר של ההודעות החדשות...
אוהבת*-*אולוש*-*