אהבה? מה היא? האם היא באמת קיימת? כי בישבילי היא הפכה ליהיות רק מילה מכיוון שאת האהבה שלי איבדתי לפני קצת יותר משנה ואני לא מצליח למצוא אהבה וככל שעובר הזמן אני פחות ופחות מאמין שיש כזה דבר ביכלל החור הוא גדול ועמוק כרגע ואין לי מילים לתאר אותו כי אם האהבה הזו נגמרה אז בטח כל דבר יגמר
😢
בטח שהיא קיימת
אם היא לא הייתה קיימת לא כל גך הרבה אנשים הייו נפגשים איתה
וגם יומך יבוא צריך רק להאמין שהיא קיימת 😊
מאמי קודם כל ברוך הבא לאתר תהנה נשמה!
עכשיו האהבה קיימת ואם אהבה נגמרה תמיד יש אהבה שתבוא אחריה!
אל תאבד תקווה גם אם נפגעת באהבה הזאת שהייתה לך
זה לא אומר שלא ילך לך באהבות הבאות!
גם אם ניראה לך שאתה לא תתאהב יותר ולא תצליח לשכוח
אז אתה תשכח ברגע שהכי לא תצפה לזה אבל תשמור על האמונה והתקווה בתוכך!
ואם אתה אוהב מישהי למה אתה לא נלחם?
תנסה תעשה הכל כדי שזה יצליח
ואם זה לא הולך הזמן יעשה את שלו והיא תצא מהלב!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש אהבה.. אהבה קיימת..
רק צריך למצוא ת'תקופה הנכונה בחיים כדי למצוא אותה..
בהצלחהה..!!=]
מאמי אתה מכיר ת'משפט הזה "לכל סוף יש התחלה חדשה"?,
אז וואלה כן האהבה קיימת,
הייתה לך אהבה...
ואתה צריך רק לחכות עד שעוד פעם תתאהב,
כי האהבה קיימת,
רק צריך להאמין בזה,
שיהיה לך בהצלחה מאמי 😉