זה מוקדש לך, אתה, שכבר לא אוהב אותי יותר...
"כל לילה שוב חולמת, עלינו ביחד
מחובקים ואוהבים ובלי שום פחד,
הכל נראה קסום, כמו באגדות,
אך כשאני מתעוררת, קר לי מאוד..
פזמון: אז תחזור תחזור, אני כאן לבד.
אז תחזור תחזור, עוד חיבוק אחד..
אז תחזור תחזור, אני אותך אוהבת עד מאוד.
תדע שעליך כל הזמן בוכה,
לא מאמינה, שלא אראה אותך.
רוצה להרגיש אותך שוב ושוב..
מחכה אולי, אליי עוד תשוב!...
פזמון: אז תחזור תחזור, אני כאן לבד.
אז תחזור תחזור, עוד חיבוק אחד..
אז תחזור תחזור, אני אותך אוהבת עד מאוד...עד מאוד.
אמאאא רעותו'שש נשמה שלי זה עצוב רצח
אבל ממש יפה רואים שזה יוצא מהלב
יפתי אל תאבדי תקווה ותלחמי על האהבה שלך
גם אם כואב וקשה הכל בסוף יסתדר
מתה עלייך בובה
ותמשיכי לכתוב לנו הרבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוי.. איזה חמודה את!=]
שירר יפההה מתוקהה
-=-נופרר ברוקסס-=-
שיר מהמם...
מזכיר לי דברים שעברתי...שגם כתובים בסיפור שלי 😢
תמשיכי לכתוב...כי יש לך את זה!
את ממש ריגשת אותי...
זה שיר מאוד יפה נישמתי,
וגם עצוב רצח,
תמשיכי לכתוב כי יש לך את זה 😉
תודה רבה בובות שלייייייי!!!!!!!!!
אגב מישהי שמעה את השיר של שירי מימון מה שהולך לייצג אותנו בארוויזיון!?!?
שיר ממש ממש יפה, מרגש, נוגע.....אותי לפחות הוא ריגש ברמוותתת
אוווווווווווהההההבבבבת המווווווווןןן, עוד מעט אני אעלה פה סיפור חדש!..
תמישכו להגיב- זה כיף אמיתי! 😁
אין בעד מה מאמי
ובאמת שיר מהמםםם יש לך מושג איך קוראים לו נשמה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מותק...שיר ממש עצוב ויפה...
אני אישית מזדהה איתו... 😊
נאפי- "השקט שנשאר", את יכולה להוריד אותו בקאזה..
buster- איזה כיף זה לראות שעוד אנשים מזדהים איתו 😊 , הוא באמת בא מהלב ברגע מאוד עצוב וכואב...
כן בובה...רואים שהוא בא מהלב... 😊
גם אני......
מרגישה בוווול ככה מאמי...
=[[