השבועות עוברות להן במהירות,
ואני עוד חושקת בך...
הזמן חולף על פני,
ואני לא מבינה...
איך האהבה הזאת...
האהבה הזאת חלפה...
הימים הטובים האלו...
הימים שבהם הייתי מאושרת באמת...
הימים שהיית לצידי,
הימים שבהם הרגשתי שאני יכולה לעמוד בפני כול המכשולים,
ששום דבר לא ישבור אותי,
אבל עכשיו...
עכשיו אתה איתה...
אמרת שזה לא רציני,
אבל שיקרת...
אני אוהבת אותך בכול כוחי,
ואתה את זה לא קולט,
אני רוצה אותך נישמתי,
ואתה לא מבין...
ממשיך בשלך...
הורס אותי
***********************************************************
איך השיר הזה?!,
תגיבו ב'
עצובב אבל ממש ממש יפה מאמי
אהבתי מאוד בובה
תמשיכי לכתוב הרבה
כי יש לך את זה
וזה עלייך מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' נישמתי,
שמחה שאהבת,
וכן זה עלי 😉
תהיי חזקה מאמי הכל יהיה טוב אל תתייאשי
הזמן יעשה את שלו את תיראי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אווי מותק שלי!!
שיר ממש מהמם!!
חבל שזה מה שאת מרגישה בובה... 😢
הודיה מאמי זה כל כך יפה...
תמשיכי אם את יכולה!!!
ו...
מאמי יש לך אייסיקיו או מסנגר שאפשר לשוחח איתך??
אם כן שלחי לי בפרטי.... או פה אפילו!!
לאבב יו....
אורוש
נאפי:
אני יודעת נישמתי,
ו-ת' עוד פעם בובה שלי,
אין עלייך אחותי הקטנה 😉
מיכל:
ת' חיים שלי 😉
*****************
אור:
ת' יפה שלי,
וכן אני אמשיך,
ברוך השם אני יכולה 😉 ,
לא בובה שלי אין לי לא אייסי ולא מסנג'ר,
אבל יש לי מייל עם את רוצה:
lvi_1@walla.co.il,
לרשותך 😊 ,
לאב יו 2 מאמי
אין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובה שלי...אוהבת אותך המווון!! 😊
ואל תשכחי שאני תמיד פה בשבילך!@
QUOTE (buster @ 04/03/2005) בובה שלי...אוהבת אותך המווון!! 😊
ואל תשכחי שאני תמיד פה בשבילך!@
לא שוחכת חיים שלי,
וגם אני אוהבת אותך המוווון יפתי!!!,
וכנ"ל אני תמיד פה בשבילך 😉