הגיע הזמן להיפרד, ליבי לא מסוגל יותר!
דרכנו עכשיו נפרדות וגם אם זה כואב צריך להתמודד עם העובדות!
אהבתי אותך בכל כוחי, נתתי לך את כל ליבי
אך אתה רק שיחקת ופגעת בי!
לא מבינה איך הייתי כזאת תמימה,
האמנתי באהבה שלא הייתה שווה דמעה!
עכשיו עיניי נפתחו הבנתי שאני ילדה גדולה
שצריכה לדעת להתגבר על כל בעיה!
נכון שבכיתי, נכון שנפגעתי
אך לא התייאשתי!
גם אם נשברתי את הראש הרמתי,
כאב לי ולמדתי להתגבר,
אני עוד אתאהב באחר!
סיגלו'ש בשבילך בובה תהיי חזקה אני אוהבת אותך נשמה!
ואנשים כל מי שנפגעה או נפגע תמיד אפשר להמשיך רק צריך זמן ורצון!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי אחות קטנה שלי,
בובה מושלמת שלי,
זה פשוט מושלם!!!,
ואת צודקת ובגדול!!! ,
גם אני כרגע מנסה להתגבר
זה קשה ותאמיני לי שאני סובלת ובענק...
נראה לי אני אף פעם בחיים שלי לא אשכח אותו,
אבל אין מה לעשות 😉 ,
ושלא תחשבי שזאת האהבה הראשונה שבה נאכזבתי,
ממש לא,
אבל זאת האהבה הראשונה שלא נראה לי שאני אצא ממנה...
שהוא תמיד ישאר אצלי בלב,
אבל צריך לקוות לטוב...
צריך להמשיך להלחם,
ולנסות לשכוח 😉 ,
לאב יו יפתי,
מלאכית שלי את!!!
מורני נשמה שלי!!
צודקת...
זה הכל!!
גם אני מרגישה ככה בגלל מה שכתבתי שאשכול אחר עם הפרידה והכל...
ורק עכשיו אני מבינה את זה!!
ת' מאמי שלי!!
אוהבת אותך....!!!!!
הודיהה יפה שלי תודה רבה בובה ובטח שאת תשכחי הזמן עושה
את שלו והכל יסתדר מאמי אבל אל תאבדי תקווה בובה!
אורו'ש מאמי שלי תודה בובה תהיי חזקה הכל יהיה טוב יפתי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 04/03/2005) הודיהה יפה שלי תודה רבה בובה ובטח שאת תשכחי הזמן עושה
את שלו והכל יסתדר מאמי אבל אל תאבדי תקווה בובה!
לא מאבדת חיים שלי,
ואין בעד מה יפתי 😉
מורני נשמה יפה שלייי...
טנקס =]]
אוהבת המוןןןןןן המוןןןןןן אותך!!
~אורוש~
הודיה יפתי אחלה בובהה 😉
אורו'ש חולה עלייך מאמו'ש!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניייייייייייייייייייייייייייייי =]]
ורק לי יש כישרון?! שבי בשוש!! תראי איזה מהמם כתבתתתתתתתתתתתתתתת!!
ואת צודקת בכל מילה שכתבת!!
אני אוהבת אותך מיליוניםםם אחותייי!
אוהבת אותך, ניבו'ש 😊