אממ... כתבתי שיר... זה בא לי בהשארה פתאומית סתם כשהלכתי ברחוב המילים צצו מעצמן... אז הנה אתם מוזמנים לפרגן לי 😊 :
אין הסבר לרגשותיי כלפייך
איני מבינה את רגשותיי כלפייך,
אך בוודאות יודעת, שהניצוץ והאור בעינייך,
מעוררים במעמקי ליבי כזאת תחושה נעימה,
שלחייך ולהפסיק להסתכל עלייך פשוט לא יכולה.
כאשר אתה מפנה אליי את מבטך,
איני מסוגלת שלא לראות אותך,
לא לראות את חיוכך המחייך אליי בשובבות,
ולא לשים לב לתחילתה של התלבלבות.
איני יכולה להסביר את עצמי,
את מה שאני חשה בתוך תוכי,
אבל כשאני שוב רואה אותך,
בפינת ליבי נוספת עוד להבה.
יש לך גוף אלוהי,
שממנו לא יכולה למשוך את מבטי,
מבטך כה ממיס ותמים,
ולסיכום אגיד שאתה בנאדם מדהים...
אנשנושיםםםםם קדימה לתגובות!!!! 😛
Love You All 😊
פשששששששששששששששששששששש...
עלק הלכת ברחוב וזה בא לך חחחח =]
לא כזה כישרון בא באמצע הרחוב!!:]
שיר יפה מאודדדד, אהבתייי!!
תמשיכי לרשום מאמי, אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
זה כל כך נכון על דוד שלי...😊
שיר יפה!!!!
תרשמי לנו עוד כאלו
יא איזה חמודות... חיחי תודה בננות!!! בטח שארשום... 🙄
ווי איזה יפה.....איזה כשרון חחח
תמשיכי לרשום שירים כאלה
שיר מושלם נישמתי,
יש לך את זה 😉
טנקיוו מתוקות!!!! חולה על כולכן!!!!!!!!! מואההההההה 😂
חח איזווו מתוקהה בובה זה מלאא מלא באהבהה
רגשש תקווה והכל ביחד
יש לך את זה בגדול
תמשיכי לכתוב לנו המון
ממש ממש אהבתי מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פששש בובה שיר מדהים!!
יש לך כישרון... נצלי אותו חחח
ואל תשכחי לכתוב לנו עוד שירים..
אוהבת*-*אולוש*-*
אולוש ונאפי הנשמותתתתתת תודה על התגובות שלכן....!!!! MUAAAHHHHH 😛
שיר מדהים!!
תמשיכי לכתוב בובה...יש לך את זה 😊
איזו מתוקה אין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*