מישהי מוכנה לעזור לי לעשות חתימה..או תמונה יפה שיהיה כתוב עליה..
דיזלית בגדול עם עוד ציור של מש'ו..
ומתחת יהיה כתוב..
_ _
נתי פונ'ץ
וציור של לבב עם דובי או מש'ו כזה??
אשמח עם מיש'ו יזעור לייייייייי
מאמי סתכלי זה מה שאני יודעת להכין... מקווה שאהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה נאפייייי.... ודיזלית מותק סורי אין לי תוכנה מתאימה... למעשה מחקתי את כל תוכנות הגרפיקה שהיו לי הן עשו לי וירוס... מצטערת בובה
מלאכית_של_אהבה תודה נשמה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בקשה מאמי אגב קוראים לי אנה... 😛
חח ס22וש בובה נעים מאוד 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואיי מגניב מה שהכנת לי..
דווקא אהבתי..
אבל איך אני מעלה את זה?!?!?
תכנסי ללוח הבקרה האישי זה נמצא למעלה בצד שמאל
ואח"כ לעריכת חתימה
ואז תשימי שם את הכתובת הזאת
http://img43.exs.cx/my.php?loc=img43&image=16ja1.jpg
ואח"כ תעשי עדכון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*