טוב אני מודה..
הייתי כל כך נגד הסיפורים שכותבים פה..ורציתי שייפתח פורום
רק של סיפורים..
אבל...אין..אתם כותבים מדהיייםםם..!!!!
אי אפשר להימנע מלקרוא את הסיפורים..השירים..וכל הדברים האחרים שכותבים פה..
כל אחד פה כותב בצורה שאי אפשר לתאר...על רגשות...סיכונים..
וכל הדברים האחרים..ואפשר ללמוד מזה כל כך הרבה..!! למרות שלפעמים זה אמיתי ולפעמים זה לא..
אז רק רציתי להגיד פה..בכלליות לכל הכותבים..
למרות שלא הייתי ספציפית נגד הסיפורים עצמם..אלא על המיקום שלהם..
אני רוצה שתמשיכו לכתוב..
פשוט כיף לקרוא את מה שאתם כותבים..=]
חחח זהו..סתם רציתי לכתוב לכם את זה...
אולי זה לא המקום..אבל זה הפורום היחיד שיש בו סיפורים..
אוהבת..עדי
חח אין על מהה...
כתבתי את זה כי זה מה שאני חושבת...לא בשביל שומדבר אחר..=]
אני עדיין חושבת שלסיפורים צריך לפתוח פורום בנפרד!
אנשים מציפים פה בסיפורים ונכון הם יפים וזה..אבל זה מרגיש שכל נושא שני הוא סיפורר
שיהיה פורום על סיפורים ומי שירצה לקרוא שיכנס..
*~ענבל~*
איזה חמוד את!
בטח שתנמשיך לכתוב זה כיף חחחח
Ocean, אני עדיין חושבת שצריך לפתוח פורום של סיפורים..
אבל המנהלים דחו את ההצעה...אז לא צריך להתעקש..אלא
להנות ממה שיש..ועובדה זה שהתעקשתי לפני כמה זמן על פורום חדש..
זה לא עזר לי...אז התחלתי לקרוא את הסיפורים..ונהנתי מזה..
אז עכשיו כבר לא ממש אכפת לי אם היהי פורום של סיפורים או אם לא יהיה..
כי אחרי שקוראים אותם..זה לא נראה כאילו הם מציפים את הפורום...להפך..
מחפשים אותם כדי לקרוא את ההמשך...
gilimoran, אני שמחה שאת נהנת לכתוב..חחחח...
ואני אוהבת לקרוא מה שאתם כותבים...אז באמת תמשיכו..