פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי שלום...אני חדשה פה...ואני חייבת עזרה......

שלום...אני חדשה פה...ואני חייבת עזרה...

✍️ GalLoveMoyal 📅 04/03/2005 05:03 👁️ 216 צפיות 💬 10 הודעות
היי אנשים
אני חייבת להוציא משהו על הלב שנורא מדכא אותי...והייתי שמחה אם תוכלו לעזור לי...זה ממש יעודד אותי...
תודה 😁
אז ככה:
אני בת 18 וחודש...ואין לי ניסיון בכלום...מסיבה אחת פשוטה...אני מאוהבת כבר שנים במישהו,שפעם היינו ידידים,ולאט לאט התחלתי להתאהב בו...אבל אני והוא כל כך התרחקנו,שזה שבר אותי...
הקטע אליו התחיל עוד שהייתי בכיתה ט'....תחשבו כמה שנים עברו,שעכשיו אני בכיתה יב'...
זה כל כך הוריד לי את הביטחון,בנים שמתחילים איתי כל הזמן מקבלים ממני דחייה,אני לא מוצאת נושאים לשיחה עם אף אחד,אני כל הזמן חושבת רק עליו.כל הזמן אומרים לי שאני יפה,ושלא מבינים למה אני תמיד לבד...אבל מה אני יגיד?שאני רוצה את ההוא וזה בגלל זה?😢
הוא בינתיים המשיך הלאה,יש לו חברה כמעט שנה,וכל כך כואב לי לדעת על זה...
אני רואה אותו כל יום,וכל יום סובלת מחדש...
כל הזמן אני אומרת לעצמי שזה לא מגיע לי,והגיע הזמן שגם אני ימשיך הלאה ויהיה לי מישהו,אבל אני כל הזמן עסוקה בהשוואות אליו,ונשארת לבד...
זה כל כך מתסכל אותי,שאני פשוט איבדתי לגמרי את הביטחון,את הרצון להסתכל על אחרים או לפתח קשר...
מישהו כאן יכול לעזור לי?להציע דרכים ונושאים לדבר עליהם עם בחורים?אני ממש לא רוצה להמשיך לדחות את כולם...כבר יכולתי מזמן להיות בקשר,אבל אני לא יכולה הוא לא יוצא לי מהלב
😢
אני באמת ישמח אם תעזרו לי...
אוהבת...
היי מותק...דבר ראשון...ברוכה לאתר!.. אני מקווה שתהני.. 😊

דבר שני..בקשר לבעיה שלך..
תחשבי על זה..שכבר 4 שנים..לא היה לך אף אחד..בגלל שאת חושבת ואוהבת מישהו שיש לו חברה כבר שנה...
לפי מה שאת אומרת...ואני מאמינה בכך..את יכולה להשיג אלפי בחורים אל רק תרצי! 😊

אני מבינה את זה שאת אוהבת אותו..ושכשאת רואה אותו את סובלת וכואב לך..
אבל..כמה שזה נשמע אולי ישיר...אם לא היה ביניכם משהו במשך 4 שנים...ועוד יש לו חברה שנה..יכול להיות שכדאי לך לוותר... 😉

תצאי עם אנשים!!..תכירי בנים! לא נראה לי שיש לך בעיה עם זה...

על מה לדבר עם בנים?..אממ...על הכל בעיקרון!
אל תפחדי להיות ממי שאת...!! 😎

בהצלחה בהמשך...
אוהבת המונים.....מיכל.. 😊
[B]איזה חמודה~! יש לי רעיון אם תכירי מישהו נחמד לדעתך מה אכפת לך לענות לו "כן"?! תנסי
ותמנעי מהשוואות כמה שזה נשמע קשה.. מי יודע אולי תגלי שהוא בנאדם חמוד והוא ישכיח ממך
את ההוא!?
חוצ מזה עם בנים אפשר לדבר על הכללל לפעמים הם ידידים הרבה יותר טובים מבנות
(כשמדובר בידידות בלבד).. סתם תשאלי שאלות תתענייני (הם אוהבים לדבר על עצמם בדיוק כמו שאנחנו אוהבות לדבר על עצמנו) את יכולה לדבר על מוזיקה סרטים וכל מה שעולה לך בראש!
מקווה שעזרתי יפיופה! בהצלחה 😂
איזה חמודות אתן...אתן לא יודעות כמה קשה לי...
זה מישהו שאני יודעת שאם הייתי אומרת לו אז שאני אוהבת אותו,היינו יחד...אבל בגלל חוסר ביטחון וביישנות העדפתי לשתוק 😢
אני כל כך מקווה שאני יצליח לצאת מזה....ולהפסיק להשוות את כולם אליו 😢
גם אני מקווה מותק!

בהצלחה.. 😁
את צריכה להכיר בנים אחרים במיוחד אם הם מעוניינים בכך גם,וכך גם יעלה רמת הביטחון שלך
על מה אפשר לדבר איתם-על הכל זה תלוי בבן אדם עצמו,מה התביבים שלו וכו..
מאמי סתכלי קודם כל תרימי את הראש אל תהיי עצובה
גם אם כואב וקשה הכי הכי שיש זה עובר את תיראי
הזמן יעשה את שלו גם אם את חושבת שלא את תשכחי
אותו ברגע שאת הכי לא תצפי לזה!
עכשיו מאמי עשית טעות ולא אמרת לו שאת אוהבת אותו
זה בסדר אנשים טועים ומטעויות לומדים!
תכירי בנים תבלי תהני אל תהיי לבד
כי כשאת לבד זה מכניס אותך יותר לדיכאון ומשבר!
חבל שתבזבזי תקופה כזאת בחיים!
אבל בובה תשמרי על האמונה והתקווה כי בלי זה את לא תצליחי!
לגבי הנושאים לשיחה תדברי על כל מה שעולה לך לראש
מה אתה אוהב לעשות כמה אחים אחיות יש לך כמה חברות היו לך
מתי היה הקשר האחרון שלך איפה אתה עובד מה אתה עושה בחיים
כל מיני דברים כאלה את תיראי שמתי שאת תכירי מישהו זה כבר יזרום ממך לבד!
בהצלחה נשמה ואני מקווה שעזרתי לך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דרך אגב מאמי ברוכה הבאה
תהני באתר נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אויי מותק..
אין לך מושג עד כמה אני מזדהה איתך..
תראה מאמי..את חייבת להמשיך הלאה..את פשוט חייבת..אין פה כן ולא..
את רואה שאת נפגעת נכון?אז למה את ממשיכה לפגוע בעצמך ככה?
תראה מתוקה..אני יודעת שזה קשה וזה נראה בלתי אפשרי..
אבל תאמיני לי..הכל אפשרי..הכל..
ובסוף אני מבטיחה לך שיהיה טוב בסוף!
אז בפעם הבאה שמישהו מציע לך לצאת איתו או משהו..
אל תסרבי..(אלא אם כן אותו אחד ממש אבל ממש לא נראה לך..חח)
פשוט תזרמי עם זה..ותנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים..תצאי..תבלי..תהני..תחייכי זה הכי חשוב!
אל תישארי תקועה באותו דבר..ואל תישבי בבית ותבכי על כמה שרע לך..
לא שאני אומרת שלבכות זה לא טוב..לבכות זה משחרר..זה מצוין לבכות!
אבל כמה אפשר מותק?! את בעצמך אמרת שאת אוהבת אותו כבר שלוש שנים נכון?
את לא חושבת שזה ביזבוז!?סתם חבל עלייך נשמה..סתם חבל שתבזבזי את כל השנים היפות האלה של הנעורים על מישהו שבכלל לא שווה את זה!
תראי מאמי אם את תגידי לעצמך שיהיה פסדר ושאת רוצה משהו..וואלה הרצון שלך לא יוכל לעמוד בפנייך..
אז מתוקה שלי שיהיה לך בהצלחה!!
ואל תתייאשי..יהיה פסדר!!
מתה עליך!!ומקווה שעזרתיי... 😊
היי ובאמת ברוכה הבאה! 😛
אולי מה שאני אגיד זה לא סימפטי אבל,
אולי יש סיכוי שבאמת אהבת אותו לפני 4 שנים ומה שזה היום
זה רק חוסר הבטחון שלך שאומר זהו הגבר האידיאלי ואני פיספסתי אותו
בגלל זה קשה לך להכיר גברים אחרים לבל תפקששי את היחסים גם איתם?

הפתרון הוא לא כ"כ קשה בעצם:
בפעם הבאה שבחור ניגש אלייך במשפט טיפשי כמו "תגידי, אבא שלך גנן?"
תעני לו: "חחח.... לא, אבל קוראים לי גל..."

את אפילו לא חייבת לצאת איתו לדייט ראשון אבל אם תפסיקי לדחות את כולם
על ההתחלה מהר מאוד תפגשי מישהו שיעניין אותך מספיק לפחות כדי לתת לו את הטלפון שלך!
לאט לאט תלמדי לפרלטט וכך יבוא הניסיון אליו את כ"כ שואפת!

בהצלחה!!!
אני ממש עצובה שזה מה קרה נשמתי 😢
זה באמת לא מגיע לך..!
ובאי אני יגיד לך כמה דברים..
את ילדה יפה ולא שתהיי מתוסכלת בגלל הבן הזה!?לדעתי הכי טוב שתצאי עם אחד הבנים שהציע לך לצאת איתו...יש מצב שתשכחי מימנו..הכי טוב לצאת הרבה הרבה לפגוש בנים לפתוח ת'קשריםם את עוד צעירההה..כלל החייםםם לפניךךך...תפגשיי אנשים תהניי למהה שתהיי מדוכאת בגללוו..למה מי הוא..אני מבינה אותך אני יודעת מזה להיות ממש מאוהבבת...אבל מה לעשות צריך להמשיך בחיים...ואת תמשיכי אותם לא תתקעי על אותו אחד המון שנים!!!

בהצלחה בהמשך דרכך..
אוהבת..! 😁

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך