אומרים שקשה מאוד להחזיק מעמד כשיש את המרחק
ואני לא אכחיש, זה קשה אבל זה לא בלתי אפשרי
אומרים שכשאת איתו הזמן עובר ממש מהר, כל כך מהר
שלפני שאת מספיקה לנשק אותו כשהוא בא,
את כבר צריכה לנשק אותו לשלום
וזה נכון מידי! 😕
לצערי...
זה החיסרון הגדול במרחק!
אבל למרחק יש גם יתרון מאוד גדול!
יודעים מהו?
העובדה שהמרחק הוא מעין מבחן לשניכם,
בין אם אתם מספיק חשובים אחד לשני
בשביל לשמור על הקשר שלכם מבלי לבגוד,
בשביל לשמור על הקשר שלכם עם חשבון טלפון/ פלאפון נוראי (מבחינת ההורים...-מסכנים ההורים, חחחחחחחחחח...),
ובין אם זה כרוך בהוצאות כאלה או אחרות על הנסיעות...
אין ספק שזה שווה את כל אלה!
כל אלה שווים ל...---> אהבה אמיתית!
אהבה חסרת גבולות וחסרת מעצורים!!!
אני מאחלת לכולכם אהבה כזאת!
כי באמת אין עליה!
ולכל מי שיש אהבה אמיתית ממרחק או לא ממרחק
מי ייתן ותמיד תהיו מאושרים!
ובכלל כולכם!!!
לאב יוווווווווווווווווווווווווווו 😉
אין לי מילים להוסיף, פשוט הסברת ותיארת את זה בצורה הכי אמיתית והכי נכונה שיכולה להיות, זה פשוט נכון, אין ספק.
אוהב אותך הכי בעולם ויותר מכל דבר אחר בכל העולם כולו.
החיים תמיד יוסיפו עליכם קשיים,
כשכבר תהיו בטוחים בעברתם את החלק הקשה, יבוא אחד יותר קשה,
אבל בעזרת המון המון סבלנות, והמון אהב הדדית,
אתם תעברו את זה כמו גדולים!
ואני אהיה גאה בכם!
חולה עליכם!
שיהיה לכם המון בהצלחה.
איזה קוקית!!!
תודה אחותי!!!
😁 😉
לאב יוווווווווווווווווווווווווווו
מורנושית יפתי... את צודקת.
אהבה ממרחק זה באמת קשה... והמרחק לפעמים נראה פשוט בלתי אפשרי ..
האמת, פעם חשבתי שאי אפשר לקיים קשר עם אדם רחוק ממך כל כך
חשבתי שזה כזה לא מציאותי ובחיים לא יצליח להחזיק מעמד למרות האהבה.
אחרי המקרה שלך.. התחלתי לראות דברים קצת שונה
ואני מודה לך כל כך שהראית לי שזה אפשרי 😊
עכשיו, אני כמוך.. פה בראשון, רחוקה מאהובי המדהים שאני כל כך אוהבתתתת!!!!!!...
אני באמת שמחה שהראית לי שאפשר... פעם זה נראה לי באמת גדול מידי ולא מציאותייי
ועכשיו, כשאני כבר מתחילה לחזור על עצמי...חחחח
אני רק אומר לך שנכון המרחק גדול, אבל האהבה חזקה כל כך והופכת הכל למציאותי ואמיתי
על העצב בגלל המרחק תתגברי בכך שתשאבי כוח מהאהבה שלך למתן ואני בטוחה שתצליחי להתגבר על העצב והגעגוע!
תמיד כאן בשבילךךךך
שלך לנצח,
*~ענבל~*
לאב יו סיסטירת 😊
טנקס סיסטרית שלי!!!
אני מאחלת לך את כל האושר בעולם עם...... 😉
love you with all my heart!!!