תראו...החלטתי לכתוב מכתב למי שאני אוהבת ומי שלא מכיר את הסיפור שלי יכול לפתוח תנושא שכתבתי- לא יכולה יותר
אני כותבת לך את המכתב הזה בשביל שתבין. שתבין אולי על קצה המזלג כמה אתה חשוב לי, כי דבר כזה אי אפשר לתאר במילים. ואולי, רק אולי, ככה תבין כמה שאתה פוגע בי בהתנהגות שלך. מהרגע הראשון שראיתי אותך שם, במרפסת. איך שיצאת עם החיוך הזה שלא יורד לך מהפנים, עם החיוך הזה שאני כ"כ אוהבת, אותו חיוך שעושה לי פרפרים בבטן וגורם לי לחייך בעצמי כל פעם שאני קולטת אותו, הבנתי מה אני מרגישה כלפיך. הבנתי שכל הפרפרים האלה, המחשבות עליך בלי הפסקה, החיוך הזה שלא יורד מהפנים ובהמשך גם הכאב שלא מרפה- יכולים להראות רק על דבר אחד- אהבה. זה מה שאני מרגישה כליפך- אהבה אין סופית! בכל פעם שאתה מתעלם מההודעות, בכל פעם שאתה מבריז לי, בכל הפעמים האלה, אתה גורם לי לבכות ולתהות- מה לא בסדר איתי? למה אתה מתנהג ככה? איך אתה היחיד שלא קולט מה הולך לי בלב? איך אתה הבנאדם היחיד שלא קולט מה אני מרגישה? מה אני מרגישה- כלפיך!! אתה הראשון שהיית צריך לקלוט את זה! כי כשאני לידך אני בעננים- אני לא מפסיקה לחייך, לצחוק, העיניים נוצצות הבטן מתהפכת....כולם שמים לב לזה- חוץ ממך. אז אני רוצה להבין אם זה מה שגורם לך להתנהג אליי ככה. בגלל שאתה לא קולט כמה שאני אוהבת אותך אתה מרשה לעצמך לפגוע בי ככה? אתה לא מבין...אתה לא מבין שבגלל שאני אוהבת אותך כ"כ כל מקרה כזה שאתה מבטיח לבוא ובסוף לא בא, פוגע בי פי מאה? אולי בגלל זה אתה מתנהג ככה. אני פשוט לא מבינה אותך! אני לא מבינה למה. למה אתה מצד אחד רומז לי, מראה שאתה מעוניין, אומר שאתה מתגעגע, אבל מצד שני מבריז ומתעלם. כנראה שאין לך מושג מה זה עושה לי, כמה שזה מבלבל ומטריף אותי! אני מנסה לקרוא בין השורות, לנסות להבין מה אתה מרגיש! ועד שאני מצליחה להבין משהו ממך, אתה הופך ה-כ-ל ובמבלבל אותי מחדש...למה? אולי תבהיר את עצמך? אולי תפסיק לפגוע בי ככה?
אני מקווה שבמכתב הזה הצלחתי להעביר לך את מה שאני מרגישה. אני מקווה שהבנת והפנמת.
אוהבת- ג'וי
אז לשלוח או לא?! זה לא יבהיל אותו? זה לא יבריח אותו? אני מבקשת את העזרה שלכם- מה אתם חושבים?
מואהה ג'ויה
מאמי!!
אם את חושבת שהוא יבין אותך..
תשלחי לו!!
אל תפחדי מהתגובה שלו!!
אם הוא יתנהג אליך אחרי המכתב הזה לא יפהה..
הוא סתם זננוןןן...
תשלחי לו תמכתב לפי דעתי!!
אל תדאגי!!
בהצלחה בובהה
פה איתך תמידד..
בתאלושששש
ג'ויה מאמי שלי את צריכה ללוח לו את המכתב אבל לא ככה פשוט לדבר איתו ולא לשלוח מכתב..!!
לשאול אותו מה הוא מרגיש אם הוא מרגיש משהו אז סבבה אבל אם לא אז תביני שזה לא זה...!!
מאמי שלי אני מכירה את הסיפור מקרוב ויודעת הדיוק הכל..!!אני חושבת שזה יעזור לך שתדברי איתו ושכל העניין הזה יהיה מובן גם לךוגם לו....אני יודעת שזה קשה אבל אין ברירה החיים קשים לפעמייםםםםםםם
מקווה שעזרתי אוהבת אורי
אבלבלבלב את מכירה אותייי ואת יודעת שכשאני איתו המילים לא יוצאים לי מהפה....אם אני ינסה להגיד לו את זה אני יגיד לו בקושי חצי מהדברים ואני יצא כ"כ מטומטמת... =\
מואהההה ג'ויה
ובתאלוש- תודה על התגובה!!
אני מקווה שהוא יבין....בינתיים אני חושבת אם לשלוח או לא =\
אוהבת- ג'ויה
יבריח?! יבהיל?!?! זה רק יתן לו להרגיש את מה שאת באמת מרגישה כלפיו
עד כמה את אוהבת אותו ועד כמה קשה לך במצב הזה
בטח שתשלחי בובה ואני גאה בך שכתבת את זה
ושחשבת על הרעיון לשלוח לו!
רואים שזה יוצא מהלב עם המון אהבה
תלחמי על האהבה שלך יפתי
הכל יהיה טוב נשמתי
מתה עלייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי- איזה חמודה! זה באמת יצא לי מהלב עם המון אהבה!
אמרתי שאולי זה יבריח ויבהיל כי רוב הסיכויים שהוא לא מרגיש כמוני וכשהוא יבין מה אני מרגישה הוא לא ידע מה לעשות עם זה והוא פשוט לא יהיה מעוניין בקשר יותר
מואההה ג'ויה
מאמי תמיד עדיף לנסות ולהתאכזב מאשר להתאכזב מזה שבכלל לא מנסים!
אין לך מה להפסיד בובהה
מתה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יווו איזה ממי אתתתתתתתת
כפרעלייךךךך אוהבת אותךךךך הכי הכיייי
איזה מרגששש חח זה יאפההה אני אומרת שתשלחיי
אני בטוחה שהוא יבין אותך ושהוא ייקח ת'עיניין הזה יותר ברצינות ממי
בהצלחההההההההההההה פאפאאאא
מי אוהב אותך יותר ממני מיייייייי?
אתי =))
אחחחחחחח את החיים שלי אתתתתת
אוהבתותך הכייי הכייי הכייי שיש בעולםםםםםםם
אין עליייךךך פאפא מושלמת שליייייי מואההההההההה
אני באמת מקווה שהוא יבין, זאת המטרה של המכתב
מואההההה ג'ויה
חח אהובתי כבר אמרתי לך
אין מצבבבב שבעולם שהוא לא יבין!
רק אם הוא טמבללללללל בן 85 שלא התבגר חח סתם נו אני רצינית ממי באמת הוא יבין!!
ועוד פעם אני אומרת לך זה ממש יפההההההההה!!
לאב יההההה המוני מוני מוניייי
מואייייייייי
ג'ויה מאמי איך זה ריגש אותי באמת חחח אני זוכרת שרק שהיינו קטנות נפגשנו בגן האם חחחח
אני חושבת שאת צריכה לתת לו את המכתב ובאמת (כמו שנאפי אמרה) זה יתן לו הרגשה טובה וכ'ו..
אל תהססי ותחשבי מה יהיה מחר או מחרתיים תחיי ת'הווה ותתני לו ת'מכתב כי אולי זה מה שישנה לך ת'חיים..
=]
דורוש
יאאא אמאלה כמה אני אוהבתותך חחחחח באמתתתתת
חחחחח בן 85? אמרנו בן 30 לא? =) מואהההההה
תודה נשמתי!
אוהבת ((את אתוש, וגם אותכם וגם אותו!! חחחח)) - ג'ויה
30, 85, לא משנה אם הוא לא יבין הוא עדין טיפש
ואני גם אוהבת אותך יפה שליייי!!
מואהההההההההה
יהההה דורוש ואת ריגשת אותי עם התגובה שלך! =(
כהה אני זוכרת שנפגשנו בגן האם ואמא שלי הרימה אותךךךךך =) זוכרת כמה היינו רבות?!
דורוש אני אוהבתותך!!! איזה מזל יש לי שאת אחותי גם אם את אחותי החורגת! מואההה דברי איתי באייסי!!
אוהבת- ג'ויה