מאמיייי את לא יכולה להגיד לו את מי לאהוב ואת מי לא ..
הוא לא מחליט את מי לאהוב
ואני בטוחה שאם הוא התאהב בך אז יש סיבה מאוד מאוד טובה לזה =]
ואני בטוחה שהחיים שלך לא כל כך זבל ...
ולכל אחד יש רגעים בחיים שבא לו להעלם .. והוא לא מבין למה הוא נולד ..
אם את צריכה משהו דברי איתי 😉
תביאי את האיסי שלך אני ידבר איתך, הקטע שאני תמיד רוצה להעלם... 😢
מורנו'ש נשמתי אני חושבת כמו בל...
אם הוא התאהב בך אז יש לו ת'סיבות משלו..
מכל מי שאוהבים בסוף נפגעים!!
תמיד!!
"הרבה אנשים יוצאים ונכנסים ללב שלך אבל רק מיוחדים משאירים חותמת לעולם".
תחשבי על זה.
את לא יכולה להכריח אף אחד ולא חבל שנודלת!
צריך להתמודד עם הדברים, לדעת ללמוד מהם, להסיק מסקנות ומהטעויות ללמוד.
אם תצטרכי משהו אני תמיד פה בשבילך מתוקה.
אוהבת מלא, ניבו'ש :]
רק שתדעי שאת עושה טעות גדולה ואני יסביר לך למה...
קודם כל את לא ילדה זבל ותפסיקי כבר להגיד את זה לרחם על עצמך תאמיני לי זה לא עוזר
בכלל רק מחליש..
את כן יכולה להלחם ואת תמשיכי להלחם עד שתצליחי להשיג את מה שאת רוצה
אל תוותרי ואל תראי לאנשים שאת חלשה את לא כזאת אני בטוחה..
ונכון כמו שאמרו פה את לא יכולה להגיד לו את מי לאהוב... אם הוא רוצה הוא ימשיך לאהוב אותך
גם עם כל הסיבוכים שיש לך ואז תראי שהוא באמת אוהב אותך לא משנה איזה סיבוכים בעיות
יש לך זה לא משנה את בן אדם מקסים אני בטוחה ולא זבל ואם תגידי עוד פעם את זה אני יבעט
בך שמעת יופי.... מוואאהה אוהבת אותך אורטל תמיד פה בשבילך מאמי
אורטל איזה חמודה..חחח
וניבוש תביא לי תאיסי שלך אני רוצה לדבר איתך...
ואורטל נכנסתי עליך לאיסי, תיתחברי...
מורנוש מותק...לא הבנתי מה הבעיה בדיוק כי מאיזה שהיא סיבה שלא ברורה לי אני לא רואה שום מכתב..אני רואה רק ציור של פרצוף...לפי התגובות אני מבינה שזה תקלה רק אצלי אז בבקשה אם תוכלי תפרסמי אותו שוב פה...הייתי רוצה גם לעזור לך
לוב יו...הדס
חחחחחח אפו המיכתב? ומסה הסמילי הזה???? חחחחחחחחח => 😉